Oferta usług
E-mail marketing automation
System Sales Robots
Outsourcing generowania leadów B2B
Cennik
Publikacje i nagrania
LinkedIn dla sprzedawców i marketerów
Narzędzia Sales Robots
Marketing internetowy i lead generation
Kursy
System Sales Robots: Kompletny Przewodnik
Automatyzacja Sprzedaży i Marketingu B2B
Sales Navigator: Wyszukiwarka Klientów B2B
Webinary i Kursy Wsparciem w Marketingu B2B
E-mail Marketing Automation
Outsourcing B2B: Kompletne Wsparcie Agencyjne
Kontakt
Kontakt
Zostań partnerem
Kariera
Opinie naszych klientów
CSR
Oferta usług
Cennik
Publikacje i nagrania
Kursy
Kontakt
Strona główna
Wiedza
Wiedza
Wybierz kategorię wiedzy dla Ciebie
LinkedIn dla sprzedawców i marketerów
Marketing internetowy i lead generation
Narzędzia Sales Robots
Polecamy
1/3
Jacek Palęcki
11.07.2023
|
1 min czytania
Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?
Popularność webinarów rośnie i pomaga umocnić relacje z potencjalnymi klientami nierzadko stanowiąc substytut spotkania.
WIĘCEJ
Najpopularniejsze
Jacek Palęcki
11.07.2023
|
1 min czytania
Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?
Popularność webinarów rośnie i pomaga umocnić relacje z potencjalnymi klientami nierzadko stanowiąc substytut spotkania.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
17.07.2023
|
2 min czytania
Strategia sprzedażowa w oparciu o hot lead. Czemu to błędne koło?
Wśród wielu firm, z którymi zaczynamy współpracować, obserwujemy ogromny entuzjazm wobec tzw. hot leadów.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.07.2023
|
2 min czytania
Jak zbudować skuteczny lead journey i dobrze przygotować potencjalnego klienta do sprzedaży B2B?
Lead journey to wiedza o naszej marce, produktach czy usługach oraz inne działania marketingowe, które przybliżają potencjalnego klienta do zakupu.
WIĘCEJ
Wszystkie artykuły
artykuły
podcasty
filmy
Zuzanna Sarapata
3.10.2022
|
7 min czytania
Projekt kampanii reklamowej – jak zrobić to dobrze?
Sprawdź jak stworzyć dobry projekt kampanii reklamowej. Zobacz, jakie jest 6 najważniejszych etapów każdej kampanii reklamowej.
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
30.09.2022
|
6 min czytania
Jak zacząć rozmowę na Linkedin?
Rozpoczęcie rozmowy na LinkedIn jest kluczem do skutecznej komunikacji, która jest niezbędna do realizowania wyznaczonych celów na platformie.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
6 min czytania
Content marketing – czym jest marketing treści?
Content marketing to publikowanie wartościowej treści dla Twoich klientów. Sprawdź, w jaki sposób tworzyć teksty, aby same sprzedawały
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
5 min czytania
Jak potwierdzić umiejętności na LinkedIn?
Potwierdzanie umiejętności na LinkedIn to bardzo ważna rzecz dla Twojego profilu. Sprawdź, w jaki sposób to zrobić
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
28.09.2022
|
6 min czytania
Co to jest lead magnet i jak go wykorzystywać?
Lead magnet to sposób na pozyskanie maili klientów w zamian za danie im jakiejś wartościowej rzeczy. Sprawdź, jakie są zasady dobrego lead magnetu.
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
28.09.2022
|
7 min czytania
ABM marketing - czym jest i jak go wykorzystać?
Account based marketing to metoda polegająca na wysyłaniu indywidualnych komunikatów do wąskiej grupy klientów. Sprawdź jak go skutecznie używać
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
4 min czytania
Jak dodać awans na Linkedin?
Dodawanie awansu na LinkedIn powinno być Twoim nawykiem. Z artykułu dowiesz się, jak dodać awans na LinkedIn.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
8 min czytania
SMS marketing – czym jest i jak to wykorzystać?
SMS marketing to forma komunikacji z klientem, do której wykorzystywane są wiadomości SMS. Sprawdź co powinieneś wiedzieć o SMS marketingu
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
28.09.2022
|
6 min czytania
Cele marketingowe - czym są i jak je określić?
Firma powinna określić cele marketingowe, aby weryfikować, czy działania spełniły oczekiwania. Sprawdź, jak je ustalić.
WIĘCEJ
...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
...
Kurs generowania leadów B2B
Zapisz się już teraz, a otrzymasz bezpłatny dostęp do całego kursu.
Zapisz się
Imię
*
Adres e-mail
*
Zapoznałem/łam się z
polityką prywatności
i akceptuję jej treść.
*
Chcę otrzymywać informacje o nowych artykułach, nowościach i zmianach.
*
Zapisz się
Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD