Oferta usług
E-mail marketing automation
System Sales Robots
Outsourcing generowania leadów B2B
Cennik
Publikacje i nagrania
LinkedIn dla sprzedawców i marketerów
Narzędzia Sales Robots
Marketing internetowy i lead generation
Kursy
System Sales Robots: Kompletny Przewodnik
Automatyzacja Sprzedaży i Marketingu B2B
Sales Navigator: Wyszukiwarka Klientów B2B
Webinary i Kursy Wsparciem w Marketingu B2B
E-mail Marketing Automation
Outsourcing B2B: Kompletne Wsparcie Agencyjne
Kontakt
Kontakt
Zostań partnerem
Kariera
Opinie naszych klientów
CSR
Oferta usług
Cennik
Publikacje i nagrania
Kursy
Kontakt
Strona główna
Wiedza
Wiedza
Wybierz kategorię wiedzy dla Ciebie
LinkedIn dla sprzedawców i marketerów
Marketing internetowy i lead generation
Narzędzia Sales Robots
Polecamy
1/3
Jacek Palęcki
11.07.2023
|
1 min czytania
Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?
Popularność webinarów rośnie i pomaga umocnić relacje z potencjalnymi klientami nierzadko stanowiąc substytut spotkania.
WIĘCEJ
Najpopularniejsze
Jacek Palęcki
11.07.2023
|
1 min czytania
Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?
Popularność webinarów rośnie i pomaga umocnić relacje z potencjalnymi klientami nierzadko stanowiąc substytut spotkania.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
17.07.2023
|
2 min czytania
Strategia sprzedażowa w oparciu o hot lead. Czemu to błędne koło?
Wśród wielu firm, z którymi zaczynamy współpracować, obserwujemy ogromny entuzjazm wobec tzw. hot leadów.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.07.2023
|
2 min czytania
Jak zbudować skuteczny lead journey i dobrze przygotować potencjalnego klienta do sprzedaży B2B?
Lead journey to wiedza o naszej marce, produktach czy usługach oraz inne działania marketingowe, które przybliżają potencjalnego klienta do zakupu.
WIĘCEJ
Wszystkie artykuły
artykuły
podcasty
filmy
Zuzanna Sarapata
28.09.2022
|
6 min czytania
Cele marketingowe - czym są i jak je określić?
Firma powinna określić cele marketingowe, aby weryfikować, czy działania spełniły oczekiwania. Sprawdź, jak je ustalić.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
27.09.2022
|
8 min czytania
Szablon maila sprzedażowego
Maile sprzedażowe powinny być personalizowane, jednak warto przygotować szablony, żeby nieco zautomatyzować proces wysyłki - jak to zrobić, przykłady.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
6 min czytania
Remarketing - czym jest i jak działa?
Sprawdź, na czym polega remarketing i dlaczego warto postawić na takie działania.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
19.09.2022
|
5 min czytania
Generowanie leadów na Linkedin
Sprawdź, na czym polega generowanie leadów na LinkedIn i jak wykorzystać do tego ten portal społecznościowy.
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
28.09.2022
|
3 min czytania
Jak anonimowo przeglądać LinkedIn?
Chcesz się dowiedzieć, jak dodać certyfikat na LinkedIn? W artykule pokazujemy jak krok po kroku dodać certyfikat na LinkedIn.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
28.09.2022
|
5 min czytania
Czym jest UTM i czemu służy?
Dzięki tagom UTM możesz lepiej monitorować efekty prowadzonych kampanii marketingowych. Sprawdź, jak z tego korzystać.
WIĘCEJ
Jacek Palęcki
19.09.2022
|
4 min czytania
Lista umiejętności linkedin - dodawanie, ewaluacja i potwierdzanie.
Dodanie umiejętności w profilu LinkedIn zwiększa Twoje szanse na znalezienie pracy i zleceń. Sprawdź, jak je umieścić w serwisie.
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
12.09.2022
|
6 min czytania
Podsumowanie na Linkedin
Podsumowanie jest jednym z najważniejszych elementów dobrego profilu na LinkedIn - jak je napisać i jakie są przykłady dobrych podsumowań?
WIĘCEJ
Zuzanna Sarapata
12.09.2022
|
3 min czytania
Gdzie wpisać szkolenia w LinkedIn?
Dodanie odbytych szkoleń w profilu na LinkedIn może zwiększyć szanse na kontakt ze strony rekruterów. Jak to zrobić?
WIĘCEJ
...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
...
Kurs generowania leadów B2B
Zapisz się już teraz, a otrzymasz bezpłatny dostęp do całego kursu.
Zapisz się
Imię
*
Adres e-mail
*
Zapoznałem/łam się z
polityką prywatności
i akceptuję jej treść.
*
Chcę otrzymywać informacje o nowych artykułach, nowościach i zmianach.
*
Zapisz się
Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD