Najczęściej zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników

  • Jak szybko można wdrożyć działania?

    Bardzo szybko. W agencji jesteśmy gotowi do przyjęcia nowych projektów i uruchomienia systemu dla nowych kont LinkedIn naszych klientów. W praktyce rozpoczęcie działań może zacząć się już następnego dnia po zamówieniu lub zawarciu umowy.

  • Po jakim czasie pojawią się pierwsze efekty?

    Już pierwszego dnia od uruchomienia kampanii można będzie zauważyć wymierne efekty w postaci nowych kontaktów w zasięgu. Strumień leadów pojawi się w pierwszym tygodniu i będzie rósł sukcesywnie.

  • Jak długo powinna trwać kampania?

    Działania LinkedIn to po prostu kolejny kanał komunikacji firmy z potencjalnymi klientami i powinien działać w trybie ciągłym. Czasami obsługujemy krótsze kampanie mającego na celu np.: badanie rynku i reakcji, rekrutacje, promocję konferencji lub ograniczonych czasowo usług.

  • Ile pracy po naszej stronie?

    Jako agencja dysponujemy zasobami, aby poprowadzić za Ciebie komplet działań i część z naszych klientów decyduje się na taki model. Inni wolą, aby np.: target i komunikacja pozostałe w rękach firmy.

  • Leady z LinkedIn a RODO

    Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje konto LinkedIn za pomocą systemy Sales Robots może spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.

    Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.

  • Jak to działa za granicą?

    Już ponad 4 mln Polaków ma konto w LinkedIn, a w tym aż 700 tys managerów. W krajach Ameryki Północnej, Australii i Europy LinkedIn osiągnął nawet 50% nasycenie, a to sprawia, iż dotarcie do właściwych osób staje się jeszcze prostsze.

  • Jaka jest cena pozyskania leada?

    dzięki super precyzyjnemu targetowaniu i minimalnej obecności konkurencji pozyskiwanie leadów w LinkedIn jest nawet do 30 razy tańsze niż w tradycyjnych kanałach Facebook Ads, Google Ads czy cold callingu. Ponad 80% leadów B2B na świecie pochodzi z LinkedIn.

  • Jak zintegrować system Sales Robots z systemem e-mail automation?

    To bardzo proste. Udostępniamy natywną integrację z popularnymi CRMami jak Hubspot, Livespace, FreshSales czy serwisem webinarowym Clickmeeting. Oprócz tego zapewniamy dostęp do REST API i Webhook.

  • Czy ktoś nam pomoże uruchomić i obsługiwać kampanię?

    Oczywiście. Jako agencja zapewniamy dostęp do specjalistów, dzięki którym wszystkie obszary działań naszego klienta mogą trafić pod opiekę. Zakres wsparcia ustalamy z klientem w oparciu o jego najważniejsze potrzeby.

  • Czy mogę wykluczyć z działań Sales Robotów wybrane osoby lub firmy?

    Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium Sales Navigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym systemie Sales Robots możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników Agencji Sales Robots :)

  • Ile kont LinkedIn zaangażować?

    Rekomendujemy zaangażowanie minimum 6 kont osobistych, co pozwoli osiągnąć zasięg i rozpoznawalność wśród ponad 10 tys osób decyzyjnych w zaledwie 6 miesięcy.

  • Czy są jakieś dodatkowe koszty?

    Budżet, który definiujemy na początku współpracy zawiera już wszystkie obowiązkowe opłaty. W trakcie współpracy firmy mogą zlecać dodatkowe działania, a my gwarantujemy ich terminową realizację. Jedynym dodatkowym kosztem jest pakiet LinkedIn Premium Sales Navigator (rekomendowane), dzięki któremu nasi klienci o wiele precyzyjniej definiują grupę docelową.

  • Kto tworzy komunikację/treści wiadomości?

    Nasi klienci często decydują, aby tak ważny element jak komunikacja pozostał w ich rękach. Oczywiście przyjdziemy z pomocą jeśli zajdzie taka potrzeba.

  • Czy pomożecie w ulepszeniu kont pracowników?

    Tak. To jeden z pierwszych elementów współpracy z naszymi nowymi klientami.

  • Czy zajmiecie promocją strony firmowej?

    Tak. O ile strona firmowa nie ma w LinkedIn skutecznych mechanizmów autopromocji, o tyle stanowi ważny pomost komunikacyjny podczas kampanii i możemy zająć się jej obsługą w całości.

  • Czy pakiet Premium Sales Navigator jest konieczny?

    Eksperci z Agencji Sales Robots rekomendują wykorzystanie Sales Navigator w działaniach handlowców w LinkedIn. Pakiet SN można zamówić bezpośrednio w LinkedIn w cenie 300 zł netto miesięcznie, a płatność wymaga użycia karty kredytowej.

  • Na jak długo zawierana jest umowa?

    Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia więc poza naszą skutecznością nie trzyma Cię przy nas nic.

  • Jaka jest forma rozliczeń?

    To wygodny i stały abonament miesięczny plus wynagrodzenie za dodatkowe usługi zlecone ad hoc przez klienta.

  • Czym jest system Sales Robots?

    System Sales Robots w sposób zautomatyzowany realizuje spójną i skuteczną strategię Twojej w LinkedIn. Zastąpi pracowników w żmudnych czynnościach, zbuduje rozpoznawalność marki wśród większości osób decyzyjnych na rynku, dostarczy im wiedzę o produktach i o wiele lepiej przygotuje ich na spotkanie z Twoimi handlowcami.

  • Jak uruchomić Sales Robots?

    Podpisując z nami wygodną umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
    Już następnego dnia Twój doradca skontaktuje się z Tobą, aby rozpocząć proces wdrożenia kampanii.

  • Czy system Sales Robota działa na całym Świecie?

    Oczywiście.

    LinkedIn to ok 800 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 110 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 4,4 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.

  • Ile osób dziennie można zaprosić?

    Obserwujemy, iż ponad 85% kont osobistych LinkedIn podłączonych do systemu Sales Robots może wysłać miesięcznie ponad 2000 wiadomości, i ponad 800 zaproszeń. Dzięki temu potencjał portalu jest ogromny i wykorzystasz go z Sales Robots oszczędzając bardzo dużo czasu. Zalecamy ustawienie losowe w zakresie 40-70 zaproszeń dziennie, aby zminimalizować ryzyko wcześniejszego wyczerpania puli zaproszeń.

  • Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?

    Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. System Sales Robots potrafi omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.

  • Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?

    Konta podłączone do systemu Sales Robots wysyłają dziennie ponad dziesiątki tysięcy zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze. Odpowiednia notatka dodana do zaproszenia może jednak ocieplić leada i wywołać pozytywną reakcję.

  • Jaką wiadomość wysyłać?

    Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.

    Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.

    Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w systemie Sales Robots dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!

  • Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn

    Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.

    Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twojego rynku.

    Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.

  • Sales Navigator - Premium na LinkedIn

    Ogromny potencjał Sales Navigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn, wykorzystać potrafi dopiero system Sales Robots. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Portal oferuje dostęp do Sales Navigatora w cenie ok 300 zł za miesiąc na jedno konto.

  • Jak wyszukać właściwe osoby?

    Przygotowując system Sales Robots do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik - poznasz tajniki Sales Navigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.

  • Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu

    System Sales Robots może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.

  • Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?

    Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a system Sales Robots pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakty, pisać do osób zaproszonych przez system i nic złego się nie wydarzy.

  • Ile dziennie pozyskam leadów?

    Użytkownicy systemu Sales Robots mogą otrzymywać od 5 do 10% pozytywnych odpowiedzi na wiadomości od osób potencjalnie zainteresowanych. Wynik ten zależy od liczby stanowisk w systemie Sales Robots i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby zwiększać jej skuteczność.

  • Czy system Sales Robots utrudni dostęp do LinkedIn?

    Nie. System Sales Robots pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.

  • Czy mam dostęp do Panelu Sales Robots?

    Oczywiście.

    Dzięki panelu Sales Robots możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem kont LinkedIn podłączonych do systemu Sales Robots, a w tym: tworzyć kampanie typu Teams; dzielić grupę docelową bez duplikacji kontaktów; reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Smart Chat; korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi; jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu
    A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace systemu.

  • Jak system Sales Robots sprawdza się w mojej branży?

    System Sales Robots pracuje z Twoim kontem LinkedIn i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. System Sales Robots najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.

  • Na jakim koncie prowadzone są działania?

    System Sales Robot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy w systemie. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.

  • Ile kontaktów można mieć na LinkedIn?

    Aż 30 000.

  • Czy mogę kierować działania do wielu grup docelowych jednocześnie?

    System Sales Roboty może kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.

  • Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?

    Oczywiście, jest taka możliwość. System Sales Robots potrafi odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"

  • Jak uniknąć duplikowania leadów w zespole?

    System Sales Robots może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy Sales Roboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.

  • Czy można w Sales Robots prowadzić kilka kampanii jednocześnie przez jedną osobę?

    Oczywiście - dla jednego konta LinkedIn (1 stanowisko w systemie Sales Robots) możesz wyznaczyć więcej targetów i do każdego przygotować osobną komunikację - różne treści wiadomości.

  • Potencjalne reakcje LinkedIn przy automatyzacji działań

    Portal nie wykrywa działania systemu Sales Robots ze względu na zamknięty kod - nikt poza nami nie ma do niego dostępu.

    Przez ponad 5 lat naszych działań żadne konto klienta nie zostało trwale zablokowane.

  • Ile wiadomości follow up wyśle system Sales Robots do 1 leada?

    System Sales Robots może łatwo zaplanować całą sekwencję wiadomości z odstępami czasowymi. Dodatkowo system potrafi omijać osoby, które wcześniej odpowiedziały.

    Dzięki temu utrzymasz kontakt z leadami w Twoim zasięgu, aby zmaksymalizować konwersję w kampanii.

Już w najbliższą środę
Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B