Najczęściej zadawane pytania
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników

- Jak szybko można wdrożyć działania?
Bardzo szybko. W agencji jesteśmy gotowi do przyjęcia nowych projektów i uruchomienia systemu dla nowych kont LinkedIn naszych klientów. W praktyce rozpoczęcie działań może zacząć się już następnego dnia po zamówieniu lub zawarciu umowy.
- Po jakim czasie pojawią się pierwsze efekty?
Już pierwszego dnia działań można będzie zauważyć wymierne efekty w postaci nowych kontaktów w zasięgu. Strumień leadów pojawi się w pierwszym tygodniu i będzie rósł sukcesywnie.
- Jak długo powinna trwać kampania?
Działania LinkedIn to po prostu kolejny kanał komunikacji firmy z potencjalnymi klientami i powinien działać w trybie ciągłym. Czasami obsługujemy krótsze kampanie mającego na celu np.: badanie rynku i reakcji, rekrutacje, promocję konferencji lub ograniczonych czasowo usług.
- Ile pracy po naszej stronie?
Jako agencja dysponujemy zasobami, aby poprowadzić za Ciebie komplet działań i część z naszych klientów decyduje się na taki model. Inni wolą, aby np.: target i komunikacja pozostałe w rękach firmy.
- Co gdy LinkedIn ograniczy konta?
Przede wszystkim zachować spokój gdyż tymczasowe ograniczenia w LinkedIn pojawiają się falami i dotyczą zaledwie ok 1-2% kont. Z naszego doświadczenia wiemy, że LinkedIn po krótkim czasie odpuszcza i ograniczenia znikają. W naszej historii nie mieliśmy przypadku całkowitego ograniczenia konta LinkedIn należącego do klienta.
- Leady z LinkedIn a RODO
Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje Sales Roboty mogą spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.
Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.
- Jak to działa za granicą?
Już ponad 4 mln Polaków ma konto w LinkedIn, a w tym aż 700 tys managerów. W krajach Ameryki Północnej, Australii i Europy LinkedIn osiągnął nawet 50% nasycenie, a to sprawia, iż dotarcie do właściwych osób staje się jeszcze prostsze.
- Jaka jest cena pozyskania leada?
dzięki super precyzyjnemu targetowaniu i minimalnej obecności konkurencji pozyskiwanie leadów w LinkedIn jest nawet do 30 razy tańsze niż w tradycyjnych kanałach Facebook Ads, Google Ads czy cold callingu. Ponad 80% leadów B2B na świecie pochodzi z LinkedIn.
- Jak zintegrować Sales Robots z systemem e-mail automation?
To bardzo proste. Udostępniamy natywną integrację z popularnymi CRMami jak Hubspot, Livespace, FreshSales czy serwisem webinarowym Clickmeeting. Oprócz tego zapewniamy dostęp do REST API i Webhook.
- Czy ktoś nam pomoże uruchomić i obsługiwać kampanię?
Oczywiście. Jako agencja zapewniamy dostęp do specjalistów, dzięki którym wszystkie obszary działań naszego klienta mogą trafić pod opiekę. Zakres wsparcia ustalamy z klientem w oparciu o jego najważniejsze potrzeby.
- Czy mogę wykluczyć z działań Sales Robotów wybrane osoby lub firmy?
Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium Sales Navigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym Panelu Sales Robots możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół Sales Robotów pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników Sales Robots :)
- Ile kont LinkedIn zaangażować?
Do każdego Sales Robota możesz podłączyć jedno konto LinkedIn. Jeśli Twój zespół liczy 5 osób - zamów dla nich 5 Sales Robotów.
Obserwujemy, iż ponad 85% kont osobistych LinkedIn podłączonych do Platformy Sales Robots może wysłać miesięcznie ponad 7000 wiadomości, ponad 800 zaproszeń profilowych i ponad 1300 zaproszeń e-mailowych. Sales Robot będzie potrafił wykorzystać ten potencjał, a Ty zwiększysz zasięg swoich działań zamawiając dodatkowe Sales Roboty.
- Czy są jakieś dodatkowe koszty?
Budżet, który definiujemy na początku współpracy zawiera już wszystkie obowiązkowe opłaty. W trakcie współpracy firmy mogą zlecać dodatkowe działania, a my gwarantujemy ich terminową realizację. Jedynym dodatkowym kosztem jest pakiet LinkedIn Premium Sales Navigator (rekomendowane), dzięki któremu nasi klienci o wiele precyzyjniej definiują grupę docelową.
- Kto tworzy komunikację/treści wiadomości?
Nasi klienci często decydują, aby tak ważny element jak komunikacja pozostał w ich rękach. Oczywiście przyjdziemy z pomocą jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Czy pomożecie w ulepszeniu kont pracowników?
Tak. To jeden z pierwszych elementów współpracy z naszymi nowymi klientami.
- Czy zajmiecie promocją strony firmowej?
Tak. O ile strona firmowa nie ma w LinkedIn skutecznych mechanizmów autopromocji, o tyle stanowi ważny pomost komunikacyjny podczas kampanii i możemy zająć się jej obsługą w całości.
- Czy pakiet Premium Sales Navigator jest konieczny?
Eksperci z Sales Robots rekomendują wykorzystanie Sales Navigator w działaniach handlowców w LinkedIn. Pakiet SN można zamówić bezpośrednio w LinkedIn w cenie 450 zł netto miesięcznie, a płatność wymaga użycia karty kredytowej.
- Na jak długo zawierana jest umowa?
Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia więc poza naszą skutecznością nie trzyma Cię przy nas nic.
- Jaka jest forma rozliczeń?
To wygodny i stały abonament miesięczny plus wynagrodzenie za dodatkowe usługi zlecone ad hoc przez klienta.
- Czym jest Sales Robots i Sales Roboty?
Konto na LinkedIn mają prawie wszyscy - i prawie nikt tam nie „siedzi”. Dlatego stworzyliśmy Sales Roboty, które automatycznie, za nas, docierają do odpowiednich grup docelowych poprzez zaproszenia i wiadomości w tym portalu.
Dodatkowo sam portal powiadomi ich bardzo skutecznie o naszej aktywności (zaproszenie i wiadomość) za pomocą powiadomienia e-mail przesłanego na skrzynkę pocztową, do której większość z nas zagląda nawet kilkanaście razy dziennie.
W efekcie nasi klienci nie marnują czasu na żmudne czynności w LinkedIn i angażują się dopiero gdy działania Sales Robotów wywołają pozytywne reakcje i wskażą osoby zainteresowane ofertą.
Sales Roboty - to działające w chmurze zaawansowane narzędzie automatyzacji działań na LinkedIn dla pojedynczych użytkowników, a także zespołów, ze wsparciem Premium dostarczanym przez profesjonalny Support Team.
Zapisz się na bezpłatny Webinar i dowiedz się więcej - www.SalesRobots.pl/webinar
- Jak uruchomić Sales Robots?
To bardzo proste - zamówienie on-line zajmie Ci tylko 60 sekund. Możesz pobrać proformę lub zapłacić online via Przelewy24.
Już następnego dnia otrzymasz finalną fakturę i dostęp do Sales Robots i zamówionych Sales Robotów. Z łatwością podłączysz swoje konta LinkedIn™ i w 2-3 dni Twoje Sales Roboty zaczną pracować za Ciebie.
- Czy Sales Roboty działają na całym Świecie?
Oczywiście.
LinkedIn™ to ok 750 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 100 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 4,4 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.
- Ile osób dziennie można zaprosić?
Obserwujemy, iż ponad 85% kont osobistych LinkedIn podłączonych do Platformy Sales Robots może wysłać miesięcznie ponad 7000 wiadomości, ponad 800 zaproszeń profilowych i ponad 1300 zaproszeń e-mailowych. Dzięki temu potencjał portalu jest ogromny i wykorzystasz go z Sales Robots oszczędzając bardzo dużo czasu. Zalecamy ustawienie losowe w zakresie 40-70 zaproszeń dziennie, aby zminimalizować ryzyko wcześniejszego wyczerpania puli zaproszeń.
- Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?
Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. Sales Roboty potrafią omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.
- Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?
Sales Roboty wysyłają dziennie ponad dziesiątki tysięcy zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze. Odpowiednia notatka dodana do zaproszenia może jednak ocieplić leada i wywołać pozytywną reakcję.
- Jaką wiadomość wysyłać?
Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.
Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.
Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w SalesRobotach dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!
- Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn
Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.
Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twoje rynku.
Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.
- Sales Navigator - Premium na LinkedIn
Ogromny potencjał Sales Navigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn, wykorzystać potrafią dopiero Sales Roboty. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Portal oferuje dostęp do Sales Navigatora w cenie ok 450 zł za miesiąc na jedno konto.
- Jak wyszukać właściwe osoby?
Przygotowując Twojego Sales Robota do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik - poznasz tajniki Sales Navigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.
- Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu
Twój nowy Sales Robot może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.
- Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?
Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a Sales Robot pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakty, pisać do osób zaproszonych przez Sales Robota i nic złego się nie wydarzy.
- Ile dziennie pozyskam leadów?
Użytkownicy Sales Robots mogą otrzymywać od 5 do 10% pozytywnych odpowiedzi na wiadomości od osób potencjalnie zainteresowanych. Wynik ten zależy od liczby Sales Robotów i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby zwiększać jej skuteczność.
- Czy Sales Robot utrudni dostęp do LinkedIn?
Nie. Sales Robot pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.
- Czy mam dostęp do Panelu Sales Robota?
Oczywiście.
Dzięki Sales Robots możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem Sales Robotów, a w tym: tworzyć kampanie typu Teams; dzielić grupę docelową bez duplikacji kontaktów; reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Smart Chat; korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi; jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace Robotów.
- Jak Sales Robot sprawdza się w mojej branży?
Sales Robot pracuje z Twoim kontem LinkedIn i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. Sales Roboty najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.
- Na jakim koncie prowadzone są działania?
Sales Robot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy Sales Robota. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.
- Ile kontaktów można mieć na LinkedIn?
Aż 30 000.
- Czy mogę kierować działania do wielu grup docelowych jednocześnie?
Bardzo dobrze. Sales Roboty mogą kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.
- Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?
Oczywiście, jest taka możliwość. Sales Roboty potrafią odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"
- Jak uniknąć duplikowania leadów w zespole?
Dzięki funkcjonalności Sales Robots Teams masz taką możliwość. Sales Robots może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy Sales Roboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.
- Czy można w Sales Robots prowadzić kilka kampanii jednocześnie przez jedną osobę?
Oczywiście - dla jednego konta LinkedIn (1 Sales Robot) możesz wyznaczyć więcej targetów i do każdego przygotować osobną komunikację - różne treści wiadomości.
- Potencjalne reakcje LinkedIn przy automatyzacji działań
Portal nie wykrywa działania Sales Robotów ze względu na zamknięty kod - nikt poza nami nie ma do niego dostępu.
Przez 3 lata naszych działań żadne konto klienta nie zostało trwale zablokowane.
- Ile wiadomości follow up wyśle Sales Robot do 1 leada?
Sales Robots może łatwo zaplanować całą sekwencję wiadomości z odstępami czasowymi. Dodatkowo Sales Robot potrafi omijać osoby, które wcześniej odpowiedziały.
Dzięki temu utrzymasz kontakt z leadami w Twoim zasięgu, aby zmaksymalizować konwersję w kampanii.
- Jak wysyłać więcej zaproszeń na LinkedIn?
Zaproszenia e-mailowe - to nasza nowa funkcjonalność (wersja BETA udostępniona testowo dla klientów) pozwalająca na wysyłanie nawet do 4 razy więcej zaproszeń niż dotychczas, dzięki systemowi zapraszania via e-mail.
Nie musisz znać e-maili zapraszanych osób. Około 30% użytkowników LinkedIn udostępnia swój adres e-mail w Portalu, a Sales Roboty potrafią odczytać go i użyć do wysłania zaproszenia.
Zaproszenia e-mailowe mogą działać równolegle z wysyłką standardowych zaproszeń - to Ty decydujesz czy chcesz skorzystać z dodatkowej wysyłki i zwiększyć intensywność swoich działań. W PANELU: Możesz dowolnie aktywować i dezaktywować dodatkową wysyłkę zaproszeń e-mailowych i wybrać odpowiedni przedział dotyczący ilości wysyłanych zaproszeń dziennie. Zaproszenia te, niczym nie różnią się od standardowych - w LinkedIn są one wyświetlane w ten sam sposób. Zaproszenia e-mailowe wysyłane są bez dodatkowej “notatki”.
Sales Robot inteligentnie decyduje jaki rodzaj zaproszenia wysłać do użytkownika: gdy obie opcje są aktywne to użytkownik publikujący swój e-mail otrzyma zaproszenie e-mailowe. Użytkownicy nie publikujący e-maila otrzymają zaproszenie standardowe.
W informacjach o zaproszeniach oczekujących możesz obserwować jak rozkłada się liczba zaproszeń na te e-mailowe i standardowe. Przy każdym użytkowniku, do którego możemy wysłać niestandardowe zaproszenie, dzięki znajomości adresu e-mail znajdzie się odpowiednie oznaczenie „@„. NA LINKEDIN: System wysyła zaproszenia wykorzystując tę podstronę - https://www.linkedin.com/mynetwork/import-contacts/iwe/ podając login użytkownika znajdującego się na Twojej liście osób oczekujących w kolejce. Uwaga! Aktualnie funkcjonalność zaproszeń via e-mail jest na etapie wersji Beta i została udostępniona dla klientów na testy.