
OD ODNALEZIENIA POTENCJALNEGO KLIENTA W LINKEDIN I NAWIĄZANIA KONTAKTU
B2B to nasza specjalność. Kampanie LinkedIn i automatyzacja generowania i ogrzewania leadów.
OD ODNALEZIENIA POTENCJALNEGO KLIENTA W LINKEDIN I NAWIĄZANIA KONTAKTU
PRZEZ ZBUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI PRZEMYŚLANĄ KOMUNIKACJĄ E-MAIL
PO ODPOWIEDNIE PRZYGOTOWANIE KONTAKTU NA ETAP HANDLOWY
OPRACOWANIE STRATEGII KOMUNIKACJI
SALES ROBOTS CRM
LINKEDIN & E-MAIL AUTOMATION
WDROŻENIE AUTOMATYZACJI
MARKETINGU I SPRZEDAŻY B2B
Jacek Palęcki, Founder Sales Robots, prezentuje proces wdrożeniowy automatyzacji marketingu i sprzedaży B2B krok po kroku, od odnalezienia potencjalnego klienta, przez zbudowanie relacji, po odpowiednie przygotowanie do spotkania handlowego.
Dlaczego firmy decydują się automatyzować marketing i sprzedaż B2B?
Automatyzacja marketingu i sprzedaży to nadal nowość dla większości firm z sektora B2B, w których przeważają tradycyjne formy tworząc wąskie gardła w procesie sprzedażowym:
Przygotowaliśmy tabelę 421 branż dostępnych w LinkedIn wraz z liczbą osób decyzyjnych w każdej z nich. Z tą wiedzą łatwo ocenisz wielkość swojego rynku.
Dowiedz się co zyskali nasi klienci
Obsługujemy duże, znane marki, ale też średnie i małe firmy
Przeczytaj jak wdrożyć automatyzację sprzedaży i marketingu B2B