Jacek Palęcki

Jak uniknąć błędów wdrażając automatyzację sprzedaży B2B?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    Z pomocą przyjdzie nam porównanie automatyzacji w sprzedaży do super nowoczesnego Boeinga, który bez doświadczonego pilota będzie kołował na lotnisku w nieskończoność. A może nawet coś uszkodzi.

    Podobnie jest z automatyzacją gdzie ważne są nie tylko ustawienia, ale i dobrze przygotowana strategia działania, dopasowana do organizacji i celów biznesowych.

    W budowaniu strategii ważna jest analiza odpowiednich czynników, przygotowanie zasobów i przemyślana realizacja. Dlatego firmy, które obsługujemy, wraz z dostępem do systemu automatyzacji otrzymują opiekę doświadczonego specjalisty, a to sprowadza ryzyko niepowodzenia do minimum.

    Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:

    Po co automatyzować sprzedaż B2B?

    Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?

    Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?

    Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?

    Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?

    Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?

    Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?

    Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 2 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Już w najbliższą środę
    Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B