Z pomocą przyjdzie nam porównanie automatyzacji w sprzedaży do super nowoczesnego Boeinga, który bez doświadczonego pilota będzie kołował na lotnisku w nieskończoność. A może nawet coś uszkodzi.
Podobnie jest z automatyzacją gdzie ważne są nie tylko ustawienia, ale i dobrze przygotowana strategia działania, dopasowana do organizacji i celów biznesowych.
W budowaniu strategii ważna jest analiza odpowiednich czynników, przygotowanie zasobów i przemyślana realizacja. Dlatego firmy, które obsługujemy, wraz z dostępem do systemu automatyzacji otrzymują opiekę doświadczonego specjalisty, a to sprowadza ryzyko niepowodzenia do minimum.
Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:
Po co automatyzować sprzedaż B2B?
Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?
Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?
Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?
Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?
Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?
Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?