Jacek Palęcki

Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    Na początku budowania zautomatyzowanego procesu potrzebne jest zaangażowanie, staranność i doświadczenie. Po kilku tygodniach proces staje się dojrzały, dobrze zoptymalizowany i w zasadzie nie wymaga obsługi. Oczywiście może ewoluować, ale to raczej okresowy maintenance niż codzienna konserwacja. W efekcie, zaoszczędzony na wczesnych etapach lejka sprzedażowego czas handlowców, można wykorzystać na zwiększenie liczby spotkań handlowych.

    To moment, w którym proces jest już dopracowany i nawet bez zmian sukcesywnie zwiększa swoją wydajność. Ponadto przeskalowanie go staje się proste i szybko zwielokrotni efekt.

    Jak zatem przeskalować proces? W przypadku LinkedIn to dość proste. Wystarczy zaangażować więcej kont pracowników lub avatarów i jednym kliknięciem podłączyć je do działającej już automatyzacji marketingu.

    W etapie wdrożeniowym warto sięgnąć po dobrze wyważoną skalę działań. Operacji powinno być wystarczająco dużo, żeby móc prowadzić skuteczne eksperymenty i zbierać cenne dane, a jednocześnie nie za dużo, aby zminimalizować konsekwencje nietrafionych decyzji. W praktyce jest to 10-20 kont osobistych LinkedIn należących do pracowników lub tyle samo avatarów. Z kolei dojrzałe automatyzacje angażują zazwyczaj 30-50 kont tworząc super wydajny lejek sprzedażowy.

    Więcej informacji o automatyzacji sprzedaży B2B znajdziesz w powiązanych artykułach poniżej.

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 1 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Bezpłatny kurs
    Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
    Dołącz do wydarzenia VOD