Jacek Palęcki

Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    W odróżnieniu od tradycyjnych kanałów promocji (SEO, Facebook Ads, Google Ads, inne), w których eksperci nadużywają cierpliwości swoich klientów, w automatyzacji LinkedIn z góry znamy osoby decyzyjne z imienia i nazwiska, a efekty pojawiają się już w pierwszych dniach.

    Działania w LinkedIn mają charakter organiczny, bez znamion reklamy, i są operacjami person to person z użyciem wewnętrznego komunikatora. Każdego dnia wysyłamy setki wiadomości, a na część z nich adresaci odpowiadają niemal natychmiast.

    Więcej informacji o automatyzacji sprzedaży B2B znajdziesz w powiązanych artykułach poniżej.

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 2 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Bezpłatny kurs
    Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
    Dołącz do wydarzenia VOD