W odróżnieniu od tradycyjnych kanałów promocji (SEO, Facebook Ads, Google Ads, inne), w których eksperci nadużywają cierpliwości swoich klientów, w automatyzacji LinkedIn z góry znamy osoby decyzyjne z imienia i nazwiska, a efekty pojawiają się już w pierwszych dniach.
Działania w LinkedIn mają charakter organiczny, bez znamion reklamy, i są operacjami person to person z użyciem wewnętrznego komunikatora. Każdego dnia wysyłamy setki wiadomości, a na część z nich adresaci odpowiadają niemal natychmiast.
Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:
Po co automatyzować sprzedaż B2B?
Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?
Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?
Jak uniknąć błędów wdrażając automatyzację sprzedaży B2B?
Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?
Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?
Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?