Jacek Palęcki

Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    W odróżnieniu od tradycyjnych kanałów promocji (SEO, Facebook Ads, Google Ads, inne), w których eksperci nadużywają cierpliwości swoich klientów, w automatyzacji LinkedIn z góry znamy osoby decyzyjne z imienia i nazwiska, a efekty pojawiają się już w pierwszych dniach.

    Działania w LinkedIn mają charakter organiczny, bez znamion reklamy, i są operacjami person to person z użyciem wewnętrznego komunikatora. Każdego dnia wysyłamy setki wiadomości, a na część z nich adresaci odpowiadają niemal natychmiast.

    Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:

    Po co automatyzować sprzedaż B2B?

    Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?

    Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?

    Jak uniknąć błędów wdrażając automatyzację sprzedaży B2B?

    Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?

    Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?

    Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?

    Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 2 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Już w najbliższą środę
    Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B