Jacek Palęcki

Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    Popularność webinarów rośnie i pomaga umocnić relacje z potencjalnymi klientami nierzadko stanowiąc substytut spotkania. Coraz więcej firm przekonuje się, że webinar to doskonałe środowisko również do generowania leadów czyli pozyskiwania kontaktów.

    Tu z pomocą znowu przychodzi automatyzacja i potencjał LinkedIn w promowaniu webinarów. Dobrze zorganizowany zespół avatarów w tydzień dotrze do nawet 10 tysięcy starannie wyselekcjonowanych użytkowników w LinkedIn i całkowicie automatycznie zaprosi ich do udziału w webinarze. Statystycznie 5-15% zaproszonych akceptuje zaproszenia, co daje potencjał 500-1500 kontaktów pozyskanych w zaledwie kilka dni.

    Organizowanie webinarów niesie ze sobą szereg korzyści, jak np.:

    • generowanie większej liczby nowych leadów (kontaktów)
    • lepsza komunikacja z leadem, a nawet zastąpienie indywidualnego spotkania
    • wzmocnienie wizerunku eksperckiego
    • rozwój contentu o eksperckie treści w YT (nagrane webinary)
    • oraz możliwość organizacji całkowicie bezobsługowych, automatycznych webinarów
    • lub webinarów na życzenie

    Wielu managerów dostrzega szereg barier we wdrażaniu webinarów. Jednak Ci, którzy spróbowali, dziś korzystają z efektów tych decyzji, obserwując nawet podwojenie wyników sprzedażowych w ciągu kilku miesięcy.

    Więcej informacji o automatyzacji sprzedaży B2B znajdziesz w powiązanych artykułach poniżej.

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 1 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Bezpłatny kurs
    Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
    Dołącz do wydarzenia VOD