Jacek Palęcki

Promocja wydarzeń, webinarów w LinkedIn i generowanie leadów ze zgodami

Data publikacji
3.11.2022
|
2 min czytania

Jeśli Twoja firma organizuje webinary lub wydarzenia stacjonarne to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: LinkedIn to idealne miejsce do skutecznej promocji takich wydarzeń.

Webinary, webinary, webinary. Większość firm po webinary nie sięga, bo organizacja takiego wydarzenia wymaga obycia z kamerą i widownią. Dzięki temu firmy, które pokonały tę barierę wybijają się ponad konkurencję tworząc ekspercki wizerunek i zdobywając o wiele więcej leadów. LinkedIn to najlepsze znane miejsce do promocji webinarów oraz stacjonarnych wydarzeń i zbierania zapisów do udziału w nich ze zgodami marketingowymi. Rekordowy wypromowany przez nas webinar przyciągnął 524 uczestników obecnych podczas wydarzenia na żywo i dwa razy więcej leadów ze zgodami marketingowymi. Jak promować webinary w LinkedIn dowiesz się z tego artykułu.

Jak działa promocja wydarzeń w LinkedIn?

Jako administrator strony firmowej w zaledwie kilka minut stworzysz wydarzenie w LinkedIn, które posłuży do promocji Twojego webinaru. W następnym kroku z profilu osobistego możesz wysłać tygodniowo nawet 1000 zaproszeń do udziału w Twoim wydarzeniu. Doświadczenia naszych klientów podpowiadają, że od 5 do 15 % adresatów takie zaproszenia przyjmuje.

Angażując zespół pracowników możesz pozyskać nawet setki leadów tygodniowo oraz znacznie większe grono faktycznych uczestników podczas wydarzenia niż kiedykolwiek.

Odpowiednio skonfigurowane wydarzenie w LinkedIn wyświetla, użytkownikowi zainteresowanemu udziałem, całkowicie wypełniony formularz z jego danymi oraz nieobowiązkową zgodę na przesyłanie ofert, którą ok 25 % zapisujących się akceptuje, zapewne odruchowo. Z kolei Ty, jako admin strony firmowej organizującej wydarzenie, możesz pobrać plik csv z danymi wszystkich uczestników wraz z ich e-mailami i zgodami marketingowymi.

Firmy korzystające z kampanii Sales Robots mają dostęp do zautomatyzowanego procesu promocji webinarów i wydarzeń stacjonarnych w LinkedIn do starannie sprecyzowanej grupy docelowej, w sposób w pełni skoordynowany nawet w licznym zespole, dzięki czemu dotarcie do leadów nie będzie dublowane, a efektywność procesu wyraźnie wzrośnie. Skonfigurowanie promocji webinaru zajmie nie więcej niż kilka minut i pozwoli na pełną integrację z jedną z najbardziej popularnych platform webinarowych: Clickmeeting.

Webinary to dodatkowe zalety. Możesz wydarzenie nagrać i opublikować w swoim kanale YouTube oraz na stronie www. Możesz też stworzyć tzw. automatyczne webinary, które w wielu przypadkach dość skutecznie zastępują spotkanie online lub live.

Zapraszam na moje szkolenie, podczas którego opowiem więcej o tym jak skutecznie promować wydarzenia w LinkedIn bez zaangażowania Twojego czasu - lista szkoleń.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 5.00 na bazie 9 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD