Jacek Palęcki

Jak to się stało, że Twoja konkurencja przespała potencjał LinkedIn?

Data publikacji
7.11.2022
|
2 min czytania

Pewnie się zastanawiasz dlaczego LinkedIn nie jest wykorzystywany do działań promocyjnych aż tak często jak tradycyjne kanały:

  • Facebook i Google Ads
  • pozycjonowanie w Google / SEO
  • cold mailing
  • cold calling

Przyczyna jest oczywista. Wszystkie wymienione wyżej sposoby osiągnęły już maksimum popularności. To bardzo dojrzałe kanały promowane przez tysiące agencji reklamowych co wzmaga aktywność konkurencji i prowadzi do wyścigu stawek.

Dlaczego Twoja konkurencja nie korzysta z LinkedIn?

W przeciwieństwie do sieci reklamowych jak Google czy Facebook lub Youtube czy Instagram, LinkedIn nie buduje sieci agencyjnej promującej ich usługi. Rozejrzyj się po rynku agencji reklamowych, a przekonasz się, że niemal każda z nich oferuje kampanie reklamowe w Google, Facebooku, Instagramie, Youtube i innych. Równocześnie niemal żadna z tych agencji nie oferuje profesjonalnych kampanii komunikacyjnych w LinkedIn, a jeśli już to ograniczają się do kreacji i publikacji postów. Na ten moment Sales Robots jest jedyną wyspecjalizowaną w kampaniach w LinkedIn agencją w Polsce z własnym zespołem specjalistów, ogromem danych i zaawansowanym systemem do skoordynowanej i inteligentnej automatyzacji poszerzania zasięgu i utrzymania komunikacji.

Przykłady krajów Europy zachodniej i USA pokazują, że trendy wykorzystania LinkedIn w komunikacji biznesowej są rosnące i pewnie za 5-8 lat znacznie więcej firm będzie regularnie sięgać po ten kanał. Warto więc już teraz wykorzystać szansę i zdominować medium, o którego potencjale konkurencja jeszcze nie wie.

Przeczytaj o tym jak przeskalować działania w LinkedIn, aby zdystansować się od konkurencji

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 4.00 na bazie 10 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD