Jacek Palęcki

Jak to się stało, że Twoja konkurencja przespała potencjał LinkedIn?

Data publikacji
7.11.2022
|
2 min czytania
Spis treści

    Pewnie się zastanawiasz dlaczego LinkedIn nie jest wykorzystywany do działań promocyjnych aż tak często jak tradycyjne kanały:

    • Facebook i Google Ads
    • pozycjonowanie w Google / SEO
    • cold mailing
    • cold calling

    Przyczyna jest oczywista. Wszystkie wymienione wyżej sposoby osiągnęły już maksimum popularności. To bardzo dojrzałe kanały promowane przez tysiące agencji reklamowych co wzmaga aktywność konkurencji i prowadzi do wyścigu stawek.

    Dlaczego Twoja konkurencja nie korzysta z LinkedIn?

    W przeciwieństwie do sieci reklamowych jak Google czy Facebook lub Youtube czy Instagram, LinkedIn nie buduje sieci agencyjnej promującej ich usługi. Rozejrzyj się po rynku agencji reklamowych, a przekonasz się, że niemal każda z nich oferuje kampanie reklamowe w Google, Facebooku, Instagramie, Youtube i innych. Równocześnie niemal żadna z tych agencji nie oferuje profesjonalnych kampanii komunikacyjnych w LinkedIn, a jeśli już to ograniczają się do kreacji i publikacji postów. Na ten moment Sales Robots jest jedyną wyspecjalizowaną w kampaniach w LinkedIn agencją w Polsce z własnym zespołem specjalistów, ogromem danych i zaawansowanym systemem do skoordynowanej i inteligentnej automatyzacji poszerzania zasięgu i utrzymania komunikacji.

    Przykłady krajów Europy zachodniej i USA pokazują, że trendy wykorzystania LinkedIn w komunikacji biznesowej są rosnące i pewnie za 5-8 lat znacznie więcej firm będzie regularnie sięgać po ten kanał. Warto więc już teraz wykorzystać szansę i zdominować medium, o którego potencjale konkurencja jeszcze nie wie.

    Przeczytaj o tym jak przeskalować działania w LinkedIn, aby zdystansować się od konkurencji

    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów