Jacek Palęcki

Jak mierzyć konwersję follow upów w LinkedIn - ulepszanie komunikacji dzięki danym i narzędziom.

Data publikacji
7.11.2022
|
1 min czytania

Statystyka w marketingu to narzędzie codziennej pracy wielu specjalistów od komunikacji. Również i u nas.

Przeczucia mogą nas zawieść

Nie uwierzysz jak bardzo można się pomylić bazując na własnej ocenie pomysłów marketingowych. W pierwszej połowie 2022 roku przeprowadziliśmy eksperyment. Kilku doświadczonych copywriterów przygotowało dla nas łącznie ok 50 szablonów wiadomości w LinkedIn, które ich zdaniem powinny być skuteczne.

Następnie wysłaliśmy te wiadomości do dziesiątek tysięcy odbiorców w LinkedIn jednocześnie na bieżąco licząc konwersję dla każdego z szablonów. Efekty przekroczyły nasze oczekiwania, a różnice między skutecznością tekstów były ogromne. Najlepszy tekst sięgał 16%, a wiadomość o najniższej konwersji to zaledwie 1%.

Without data you’re just another person with opinion. Ten cytat z Edwarda Deminga doskonale pasuje do powyższej sytuacji.

Dlatego w systemie, który wspomaga komunikację u naszych klientów, zbudowaliśmy możliwość dodania wielu wariantów wiadomości i automatyczne mierzenie konwersji i dzięki temu możemy firmom dostarczyć wartościowe dane i najlepsze treści.

O maksymalizowaniu konwersji poprzez ciągłość komunikacji poczytaj w moim kolejnym artykule.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 5.00 na bazie 10 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Już w najbliższą środę
Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B