Jacek Palęcki

Czy znasz ROI Twoich działań w LinkedIn?

Data publikacji
7.11.2022
|
1 min czytania
Spis treści

    Pracownicy niemal każdej firmy mają swoje konta w LinkedIn. Ale pracownicy zaledwie co 20-tej firmy wykorzystują LinkedIn do docierania do nowych potencjalnych klientów. Ile to kosztuje? Jakie są efekty? W końcu jaki jest zwrot z inwestycji w te działania?

    To pytania, na które firmom bardzo trudno odpowiedzieć. Pracownicy spędzają sporo czasu w portalu wykonując mozolne czynności, a nierzadko dublują działania w zespole. Systematyczna i zorganizowana praca zespołu w LinkedIn wydaje się tak trudna, że aż niemożliwa.

    Mamy na to sposób

    Firmy, którym pomagamy, mają dostęp nie tylko do naszej wiedzy, konsultacji i szkoleń, a również do zaawansowanego systemu Sales Robots, którego rolą jest:

    • oszczędzanie czasu pracowników
    • skoordynowane działania w zespole
    • systematyczne realizowanie czynności
    • zwiększenie trafności
    • podniesienie jakości
    • przeskalowanie działań
    • analizy i mierzenie współczynników.

    Dostarczamy więc pełen zestaw usług i narzędzi, dzięki któremu inwestycja w LinkedIn staje się policzalna i o wiele bardziej opłacalna.

    _O wyniku porównania efektywności pozycjonowania strony w google do skoordynowanych działań w LinkedIn dowiesz się więcej z mojego kolejnego artykułu.

    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów