Jacek Palęcki

Czy znasz ROI Twoich działań w LinkedIn?

Data publikacji
7.11.2022
|
1 min czytania

Pracownicy niemal każdej firmy mają swoje konta w LinkedIn. Ale pracownicy zaledwie co 20-tej firmy wykorzystują LinkedIn do docierania do nowych potencjalnych klientów. Ile to kosztuje? Jakie są efekty? W końcu jaki jest zwrot z inwestycji w te działania?

To pytania, na które firmom bardzo trudno odpowiedzieć. Pracownicy spędzają sporo czasu w portalu wykonując mozolne czynności, a nierzadko dublują działania w zespole. Systematyczna i zorganizowana praca zespołu w LinkedIn wydaje się tak trudna, że aż niemożliwa.

Mamy na to sposób

Firmy, którym pomagamy, mają dostęp nie tylko do naszej wiedzy, konsultacji i szkoleń, a również do zaawansowanego systemu Sales Robots, którego rolą jest:

  • oszczędzanie czasu pracowników
  • skoordynowane działania w zespole
  • systematyczne realizowanie czynności
  • zwiększenie trafności
  • podniesienie jakości
  • przeskalowanie działań
  • analizy i mierzenie współczynników.

Dostarczamy więc pełen zestaw usług i narzędzi, dzięki któremu inwestycja w LinkedIn staje się policzalna i o wiele bardziej opłacalna.

_O wyniku porównania efektywności pozycjonowania strony w google do skoordynowanych działań w LinkedIn dowiesz się więcej z mojego kolejnego artykułu.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 4.00 na bazie 9 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD