Pracownicy niemal każdej firmy mają swoje konta w LinkedIn. Ale pracownicy zaledwie co 20-tej firmy wykorzystują LinkedIn do docierania do nowych potencjalnych klientów. Ile to kosztuje? Jakie są efekty? W końcu jaki jest zwrot z inwestycji w te działania?
To pytania, na które firmom bardzo trudno odpowiedzieć. Pracownicy spędzają sporo czasu w portalu wykonując mozolne czynności, a nierzadko dublują działania w zespole. Systematyczna i zorganizowana praca zespołu w LinkedIn wydaje się tak trudna, że aż niemożliwa.
Mamy na to sposób
Firmy, którym pomagamy, mają dostęp nie tylko do naszej wiedzy, konsultacji i szkoleń, a również do zaawansowanego systemu Sales Robots, którego rolą jest:
- oszczędzanie czasu pracowników
- skoordynowane działania w zespole
- systematyczne realizowanie czynności
- zwiększenie trafności
- podniesienie jakości
- przeskalowanie działań
- analizy i mierzenie współczynników.
Dostarczamy więc pełen zestaw usług i narzędzi, dzięki któremu inwestycja w LinkedIn staje się policzalna i o wiele bardziej opłacalna.
_O wyniku porównania efektywności pozycjonowania strony w google do skoordynowanych działań w LinkedIn dowiesz się więcej z mojego kolejnego artykułu.