Jacek Palęcki

Jak usprawnić budowanie zasięgu i regularną komunikację w LinkedIn?

Data publikacji
3.11.2022
|
2 min czytania

Zdobywanie nowych kontaktów i komunikacja z nimi w LinkedIn to ciągły proces, który oprócz wymiernych biznesowych korzyści daje klientom agencji Sales Robots wartościowe obserwacje. Co jakiś czas zebrane dane mogą posłużyć do przeprowadzenia analiz, nowych testów i optymalizacji, aby skuteczność komunikacji wzrastała. Ogromnym wsparciem przy przeprowadzaniu analiz i optymalizacji są narzędzia monitorujące reakcje adresatów wiadomości, dzięki którym dane zbierane są automatycznie, a wnioski można wyciągać na bieżąco.

Budowanie zasięgu - system się nie znudzi.

Dobre wyniki wymagają systematyczności, a z nią w praktyce jest kłopot. Pracownicy nie poświęcają poszerzaniu swojej sieci w LinkedIn wystarczającej uwagi i często gubią się w tym procesie. Nie potrafią też ocenić zwyczajów zapraszanych kontaktów, co negatywnie wpływa na skuteczność procesu.

Wszystkie te bolączki rozwiązujemy dzięki ogromnej liczbie danych i nowoczesnej technologii. Konto osobiste pracownika firmy podłączone do systemów Sales Robots na bieżąco analizuje postępy w poszerzaniu sieci kontaktów i kieruje nowe zaproszenia do właściwych osób wybierając te, których zwyczaje dają większą szansę pozytywnej reakcji. Finalnie, z pomocą systemu Sales Robots, liczba osób decyzyjnych w zasięgu pracownika rośnie kilkukrotnie szybciej. Czasem nawet 30-krotnie.

Systematyczna komunikacja z leadami - system się nie zniechęca.

Dobry handlowiec pozyskuje nowe kontakty i regularnie utrzymuje z nimi kontakt. Takie działanie zapewnia budowanie u leadów świadomości marki, produktu i eksperta. Praktyka jest jednak zgoła odmienna, bo handlowiec narażony jest na ciągłą porażkę, a maksymalna pula osób, z którymi może być w regularnym kontakcie szybko się wyczerpuje.

O wiele lepiej radzi sobie technologia. Podłączone do systemu Sales Robots konto LinkedIn pracownika potrafi utrzymywać regularny kontakt z tysiącami kontaktów. System bardzo łatwo dobierze odpowiedni wariant wiadomości dla mężczyzn i kobiet w języku polskim i angielskim oraz odmieni imię do wołacza podczas komunikacji po polsku. Inteligentne wiadomości to jednak nie czatbot, dzięki czemu pracownik nadal będzie mógł reagować w najlepszy możliwy sposób. Ogromną przewagą systemu nad człowiekiem jest też automatyczne mierzenie zachowań adresatów. Wystarczy dodać więcej niż 1 wariant wiadomości, a już po kilku dniach otrzymamy odpowiedź na pytanie, która z testowanych komunikacji jest skuteczniejsza.

O tym jak przeskalować działania w LinkedIn, aby zdystansować konkurencję dowiesz się z następnego artykułu.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 4.00 na bazie 4 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Już w najbliższą środę
Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B