Outsourcing pozyskiwania leadów

Outsourcing leadów sprzedażowych

Od 9 999 zł miesięcznie

Czym jest outsourcing leadów sprzedażowych?

Wsparcie przy generowaniu leadów

Zbudowanie wewnątrz firmy sprawnego mechanizmu generującego leady sprzedażowe to złożony proces wymagający sporego doświadczenia i zaangażowania wśród managerów.

Nie dziwi więc fakt, że outsourcing pozyskiwania leadów sprzedażowych to jeden z naszych produktów, po który firmy z sektorów B2B i Premium B2C sięgają najczęściej.

Jacek Palęcki, Founder Sales Robots, prezentuje proces wdrożenia outsourcing leadów sprzedażowych w firmie.

Obejrzyj kurs o outsourcingu

Kto korzysta z outsourcingu leadów sprzedażowych?

  • Zespoły handlowe

  • Menedżerowie w roli handlowców

  • Marketingowcy i business deweloperzy

Jak definiujemy leada?

To nasi klienci decydują czym jest dla nich lead.

Każda firma realizuje proces sprzedażowy wg swojego modelu, a naszą rolą jest opracować strategię generowania leadów spójną z tym procesem.

Najważniejsze zalety outsourcingu generowania leadów sprzedażowych:
  • zdobędziesz leady dopasowane do Twojego procesu sprzedażowego
  • bez budowania wyspecjalizowanego zespołu
  • bez inwestowania w drogie narzędzia
  • zyskasz skalowalność całego procesu
  • całe środowisko wdrożymy w zaledwie kilka dni
  • osiąganie natychmiastowych rezultatów
  • gwarancja i rozliczenie efekt
  • oszczędność czasu

Więcej o outsourcingu generowania leadów B2B

Ładowanie...
Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD