Jacek Palęcki

Co lepsze? Samodzielny snajper w LinkedIn czy skoordynowany team?

Data publikacji
7.11.2022
|
1 min czytania

Czy znasz powiedzenie “wolę jakość niż ilość”? Ja dość często je słyszę z ust niezbyt doświadczonych marketingowo osób, mimo to uważających się za ekspertów. Chociaż bardzo bym chciał, aby perfekcyjna staranność w komunikacji owocowała dobrymi wynikami biznesowymi, to realia okazują się zgoła odmienne. Niedawno przeczytałem artykuł znanego eksperta od komunikacji w social media, w którym autor przekonuje, że lepsze efekty osiągniesz publikując częściej kosztem jakości.

Samotnie czy w grupie?

Czy zatem firma, która angażuje tylko 1 profil osobisty do działań w LinkedIn ma szansę na tym zyskać? Nie każda firma jest Inpostem z Rafałem Brzoską czy BNP Paribas z Przemkiem Gdańskim, a przecież nawet więksi od nich konkurenci mają kłopot z osiągnięciem chociaż ułamka takiej rozpoznawalności. Całej reszcie pozostaje mozolna praca zespołowa, dzięki której liczba dotarcia z informacją do odbiorcy zostanie zwielokrotniona.

Na szczęście nie musi się to odbywać kosztem jakości i rolą naszej agencji jest zapewnić odpowiednią opiekę specjalistów, aby maksymalizować korzyści. W naszej pracy z firmami wykorzystujemy doświadczenie zdobyte na dziesiątkach projektów komunikacji B2B i Premium B2C, a także nowoczesne systemy, dzięki którym analizujemy tysiące reakcji i sięgamy po wnioski, których inaczej nie dałoby się zdobyć. Wszystko to sprawia, że właściwie podpowiadamy naszym klientom najskuteczniejsze kierunki komunikacji.

Jak mierzyć konwersję follow upów w LinkedIn dowiesz się z mojego następnego artykułu.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 4.00 na bazie 9 opinii)
Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD