Czy znasz powiedzenie “wolę jakość niż ilość”? Ja dość często je słyszę z ust niezbyt doświadczonych marketingowo osób, mimo to uważających się za ekspertów. Chociaż bardzo bym chciał, aby perfekcyjna staranność w komunikacji owocowała dobrymi wynikami biznesowymi, to realia okazują się zgoła odmienne. Niedawno przeczytałem artykuł znanego eksperta od komunikacji w social media, w którym autor przekonuje, że lepsze efekty osiągniesz publikując częściej kosztem jakości.
Samotnie czy w grupie?
Czy zatem firma, która angażuje tylko 1 profil osobisty do działań w LinkedIn ma szansę na tym zyskać? Nie każda firma jest Inpostem z Rafałem Brzoską czy BNP Paribas z Przemkiem Gdańskim, a przecież nawet więksi od nich konkurenci mają kłopot z osiągnięciem chociaż ułamka takiej rozpoznawalności. Całej reszcie pozostaje mozolna praca zespołowa, dzięki której liczba dotarcia z informacją do odbiorcy zostanie zwielokrotniona.
Na szczęście nie musi się to odbywać kosztem jakości i rolą naszej agencji jest zapewnić odpowiednią opiekę specjalistów, aby maksymalizować korzyści. W naszej pracy z firmami wykorzystujemy doświadczenie zdobyte na dziesiątkach projektów komunikacji B2B i Premium B2C, a także nowoczesne systemy, dzięki którym analizujemy tysiące reakcji i sięgamy po wnioski, których inaczej nie dałoby się zdobyć. Wszystko to sprawia, że właściwie podpowiadamy naszym klientom najskuteczniejsze kierunki komunikacji.
Jak mierzyć konwersję follow upów w LinkedIn dowiesz się z mojego następnego artykułu.