Jacek Palęcki

Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?

Data publikacji
11.07.2023
|
1 min czytania
Spis treści

    Dobieranie kontaktów to często pierwszy krok w naszych działaniach z klientem. Analizujemy wiele czynników, aby móc jak najlepiej dobrać grupę docelową. Podstawowym narzędziem w tym procesie jest zaawansowana wyszukiwarka osób i firm dostępna w ramach pakietu LinkedIn Premium - Sales Navigator.

    Dla naszych klientów realizujemy szkolenia i konsultacje oraz pomagamy dobrać najlepsze kontakty.

    W następnym kroku wzbogacamy pobrane z LinkedIn kontakty danymi zgromadzonymi przez nasz system w przeszłości, co pozwala np. omijać martwe kontakty, dzięki czemu konwersja tego etapu osiąga nawet 90%.

    Pomagamy też przygotować listy wykluczeń, zarówno kontaktów jak i firm, i uszczelniamy grupy docelowe.

    Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:

    Po co automatyzować sprzedaż B2B?

    Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?

    Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?

    Jak uniknąć błędów wdrażając automatyzację sprzedaży B2B?

    Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?

    Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?

    Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?

    Jak zdobywać leady B2B promując webinary i wydarzenia?

    Oceń ten artykuł
    Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
    (średnia ocen: 5.00 na bazie 1 opinii)
    Powiązane artykuły

    Powiązane artykuły

    Kategorie wpisów

    Kategorie wpisów

    Już w najbliższą środę
    Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B