Dobieranie kontaktów to często pierwszy krok w naszych działaniach z klientem. Analizujemy wiele czynników, aby móc jak najlepiej dobrać grupę docelową. Podstawowym narzędziem w tym procesie jest zaawansowana wyszukiwarka osób i firm dostępna w ramach pakietu LinkedIn Premium - Sales Navigator.
Dla naszych klientów realizujemy szkolenia i konsultacje oraz pomagamy dobrać najlepsze kontakty.
W następnym kroku wzbogacamy pobrane z LinkedIn kontakty danymi zgromadzonymi przez nasz system w przeszłości, co pozwala np. omijać martwe kontakty, dzięki czemu konwersja tego etapu osiąga nawet 90%.
Pomagamy też przygotować listy wykluczeń, zarówno kontaktów jak i firm, i uszczelniamy grupy docelowe.
Więcej o automatyzacji sprzedaży B2B przeczytasz w poniższych artykułach:
Po co automatyzować sprzedaż B2B?
Jaki potencjał ma automatyzacja w procesie zdobywania kontaktów handlowych B2B i budowania relacji?
Jak zautomatyzować sprzedaż B2B w systemie Sales Robots?
Jak uniknąć błędów wdrażając automatyzację sprzedaży B2B?
Jak przygotować kontakt na efektywne spotkanie sprzedażowe B2B?
Jak zmaksymalizować efektywność i przeskalować automatyzację sprzedaży B2B?
Jak zdobywać nowe kontakty handlowe B2B już w pierwszych dniach procesu?