Lekcja 5 | Jak odnaleźć więcej właściwych osób decyzyjnych w LinkedIn

Background

KURS GENEROWANIA LEADÓW

Cześć!

Zapraszam na piątą lekcję
w ramach kursu generowania 

i ogrzewania leadów B2B.

lekcja 5

Jak odnaleźć więcej właściwych osób decyzyjnych w LinkedIn

Odsłuchaj lekcję 5 z lektorem AI
6 minut słuchania
00:00:00

Poleć kurs znajomemu

Na ten adres e-mail otrzyma bezpłatne zaproszenie.

AUTOR
Jacek Palęcki
Co-Founder Agencji Sales Robots

Nazywam się Jacek Palęcki i jestem Co-Founderem Agencji Sales Robots, która zbudowała i wdraża system organizujący i automatyzujący proces generowania leadów B2B w portalu LinkedIn oraz ogrzewania tych leadów w ramach automatyzacji e-mail marketingu.

Wraz ze specjalistami z agencji, którzy na co dzień zajmują się wdrażaniem strategii lead gen u naszych klientów, przygotowaliśmy szereg lekcji, które krok po kroku wprowadzą Cię w generowanie leadów B2B.

Zaczynamy!

Powiększ i ulepsz bazę kontaktów z Sales Navigator

Podczas poprzedniej lekcji poruszyłem temat wysyłania zaproszeń do Twoich potencjalnych klientów, dzięki czemu wiesz już jak wystartować z budową sieci kontaktów. Podczas bieżącej lekcji opowiem o narzędziu Sales Navigator, dostępnym w LinkedIn jako jeden z płatnych pakietów Premium.

Przydatny, ale nie kompletny

Sales Navigator to zestaw kilku narzędzi wspierających handlowców i marketingowców.

Najważniejsza funkcja pakietu to zaawansowana wyszukiwarka osób i firm w portalu - o wiele lepsza od standardowej, darmowej wyszukiwarki w LinkedIn.

Sales Navigator, poza wyszukaniem i wyświetleniem listy osób decyzyjnych, które odpowiadają Twoim kryteriom, nie zawiera jednak automatyzacji i ułatwień, które pozwoliłyby skuteczniej i wygodniej docierać do potencjalnych klientów.

Te braki nadrabia System Sales Robots.

Unikalne filtry zawodowe w wyszukiwarce

W LinkedIn niemal każdy chwali się stanowiskiem i miejscem pracy, a to ogromna przewaga tego portalu nad platformami Meta czy Google w docieraniu do kontaktów B2B.

Z kolei sam Sales Navigator pozwala odszukać i wyświetlić kontakty pasujący do wskazanych przez Ciebie kryteriów.

Po zaaplikowaniu filtrów Sales Navigator natychmiast wyświetli listę osób, które do nich pasują, a Ty możesz tę listę przejrzeć i zapisać.

Możesz również jednym kliknięciem zaimportować nawet tysiące kontaktów z Sales Navigator do modułu Smart CRM w Systemie Sales Robots.
Co ważne, zaimportowane zostaną nawet dane kontaktowe (e-maile i telefony).

Najważniejsze filtry w Sales Navigatorze, to:

√ lokalizacja (kraje, miasta oraz odpowiedniki województw i powiatów)
√ branża (lista 421 branż) - pobierz listę tutaj
√ wielkość zatrudnienia w firmie
√ poziom hierarchii w firmie (np.: dyrektor, członek zarządu, właściciel, itp)
√ stanowisko
√ funkcja (np.: sprzedaż, księgowość, administracja, zakupy, itp)

Zobacz video poradnik Sales Navigator

Dla naszych klientów przygotowaliśmy video poradnik jak korzystać z Sales Navigatora krok po kroku

Obejrzyj poradnik w dowolnej chwili w naszym kanale YouTube.

Przejdź do poradnika
Sales Navigator również za darmo

Użytkownicy, którzy nie wykorzystali możliwości skorzystania z bezpłatnego testu Sales Navigator od co najmniej 12 miesięcy, mogą uruchomić ten pakiet bezpłatnie na 1 miesiąc.

Po tym okresie standardowa cena pakietu to 300 zł netto miesięcznie, a z subskrypcji można w każdej chwili zrezygnować.

Dla użytkowników okazjonalnych, którzy sięgają po SN, istnieje pewien trik:
po uruchomieniu subskrypcji wystarczy zastrzec przypisaną kartę, a mimo braku metody płatności pakiet Premium będzie aktywny jeszcze dodatkowe 2 miesiące.

Zdarza się również, że po wyłączeniu SN pojawia się propozycja skorzystania z pakietu o 50% taniej nawet przez pół roku.

Save search, lead list i company

Po zdefiniowaniu filtrów wyszukiwania warto sięgnąć po opcję “save search”, dzięki której wskazane kryteria zostaną zapisane pod bieżącą datą i dowolną nazwą.

Użytkownik może również dodawać poszczególne kontakty do “lead list”, a firmy do “account list”.

Powyższe funkcje to namiastka CRM i ich przydatność w segmentacji i porządkowaniu bazy kontaktów jest niestety minimalna.

Wiadomości prywatne InMail

Wraz z pakietem Sales Navigator otrzymasz co miesiąc 50 wiadomości, które możesz wysłać do dowolnego użytkownika, nawet spoza Twojej sieci kontaktów i bez statusu OPEN.

Niestety 50 to zbyt mała liczba, aby InMail’e stanowiły istotny potencjał w procesie generowania leadów. To raczej skromny dodatek.

InMaile to w swoim formacie nieco inne wiadomości, niż standardowe wiadomości prywatne, których możesz wysyłać setki tygodniowo.

InMail jest wysyłany z osobnej “skrzynki” umieszczonej już nie w Twoim profilu osobistym, a w Sales Navigatorze. Gdy zrezygnujesz z SN, stracisz całą historię wiadomości InMail.

Adresaci wiadomości InMail widzą odpowiednie oznaczenie, które wskazuje na wysłanie do nich płatnej wiadomości, a większość z nich postrzega ten rodzaj komunikacji negatywnie, jako reklamę.

Niewykorzystane InMaile przechodzą tylko na kolejne 2 miesiące.

Podsumowanie

Sales Navigator znacząco ulepszy Twoje wyszukiwanie osób decyzyjnych, a także pozwoli odnaleźć ich o wiele więcej.

Dodatkowo łatwo zaimportujesz te wszystkie kontakty do modułu Smart CRM w Systemie Sales Robots i jednym kliknięciem rozpoczniesz zautomatyzowane generowanie leadów.

Lekcja 6 - generowanie leadów B2B w oparciu o komunikator LinkedIn

Podczas kolejnej lekcji dowiesz się jak wykorzystać prywatne wiadomości

w komunikatorze LinkedIn do generowania rozmów z potencjalnymi klientami.

Na lekcję 6 zapraszam już za kilka dni. :)

Poleć kurs swojemu znajomemu

Na wskazany adres e-mail otrzyma zaproszenie do zapisu na kurs.

Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona!

Powiązane artykuły

o generowaniu leadów
  • Więcej kursów

    Wybierz odpowiedni temat dla siebie

    Zobacz wszystkie kursy
  • Pozyskiwanie klientów B2B - kim jest klient biznesowy i jak do niego dotrzeć?

    Odkryj strategie i sposoby efektywnego pozyskiwania klientów B2B.

    Przejdź do artykułu
  • Jak ulepszyć dobieranie kontaktów i zwiększyć efektywność sprzedaży B2B?

    Inicjowanie relacji zaczynamy często od selekcji odpowiednich kontaktów, do czego możemy posłużyć się narzędziem.

    Przejdź do artykułu
  • Czy wiesz ilu potencjalnych klientów Twojej firmy jest na całym rynku?

    Przygotowaliśmy tabelę 421 branż dostępnych w LinkedIn wraz z liczbą osób decyzyjnych w każdej z nich. Z tą wiedzą łatwo ocenisz wielkość swojego rynku.

    Sprawdź

Chcesz wrócić do poprzednich lekcji?

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD