Sales Navigator to zestaw kilku narzędzi wspierających handlowców i marketingowców.
Najważniejsza funkcja pakietu to zaawansowana wyszukiwarka osób i firm w portalu - o wiele lepsza od standardowej, darmowej wyszukiwarki w LinkedIn.
KURS GENEROWANIA LEADÓW
Cześć!
Zapraszam na piątą lekcję
w ramach kursu generowania
i ogrzewania leadów B2B.
Na ten adres e-mail otrzyma bezpłatne zaproszenie.
Podczas poprzedniej lekcji poruszyłem temat wysyłania zaproszeń do Twoich potencjalnych klientów, dzięki czemu wiesz już jak wystartować z budową sieci kontaktów. Podczas bieżącej lekcji opowiem o narzędziu Sales Navigator, dostępnym w LinkedIn jako jeden z płatnych pakietów Premium.
Sales Navigator to zestaw kilku narzędzi wspierających handlowców i marketingowców.
Najważniejsza funkcja pakietu to zaawansowana wyszukiwarka osób i firm w portalu - o wiele lepsza od standardowej, darmowej wyszukiwarki w LinkedIn.
Sales Navigator, poza wyszukaniem i wyświetleniem listy osób decyzyjnych, które odpowiadają Twoim kryteriom, nie zawiera jednak automatyzacji i ułatwień, które pozwoliłyby skuteczniej i wygodniej docierać do potencjalnych klientów.
Te braki nadrabia System Sales Robots.
W LinkedIn niemal każdy chwali się stanowiskiem i miejscem pracy, a to ogromna przewaga tego portalu nad platformami Meta czy Google w docieraniu do kontaktów B2B.
Z kolei sam Sales Navigator pozwala odszukać i wyświetlić kontakty pasujący do wskazanych przez Ciebie kryteriów.
Po zaaplikowaniu filtrów Sales Navigator natychmiast wyświetli listę osób, które do nich pasują, a Ty możesz tę listę przejrzeć i zapisać.
Możesz również jednym kliknięciem zaimportować nawet tysiące kontaktów z Sales Navigator do modułu Smart CRM w Systemie Sales Robots.
Co ważne, zaimportowane zostaną nawet dane kontaktowe (e-maile i telefony).
√ lokalizacja (kraje, miasta oraz odpowiedniki województw i powiatów)
√ branża (lista 421 branż) - pobierz listę tutaj
√ wielkość zatrudnienia w firmie
√ poziom hierarchii w firmie (np.: dyrektor, członek zarządu, właściciel, itp)
√ stanowisko
√ funkcja (np.: sprzedaż, księgowość, administracja, zakupy, itp)
Dla naszych klientów przygotowaliśmy video poradnik jak korzystać z Sales Navigatora krok po kroku
Obejrzyj poradnik w dowolnej chwili w naszym kanale YouTube.
Użytkownicy, którzy nie wykorzystali możliwości skorzystania z bezpłatnego testu Sales Navigator od co najmniej 12 miesięcy, mogą uruchomić ten pakiet bezpłatnie na 1 miesiąc.
Po tym okresie standardowa cena pakietu to 300 zł netto miesięcznie, a z subskrypcji można w każdej chwili zrezygnować.
Dla użytkowników okazjonalnych, którzy sięgają po SN, istnieje pewien trik:
po uruchomieniu subskrypcji wystarczy zastrzec przypisaną kartę, a mimo braku metody płatności pakiet Premium będzie aktywny jeszcze dodatkowe 2 miesiące.
Zdarza się również, że po wyłączeniu SN pojawia się propozycja skorzystania z pakietu o 50% taniej nawet przez pół roku.
Po zdefiniowaniu filtrów wyszukiwania warto sięgnąć po opcję “save search”, dzięki której wskazane kryteria zostaną zapisane pod bieżącą datą i dowolną nazwą.
Użytkownik może również dodawać poszczególne kontakty do “lead list”, a firmy do “account list”.
Powyższe funkcje to namiastka CRM i ich przydatność w segmentacji i porządkowaniu bazy kontaktów jest niestety minimalna.
Wraz z pakietem Sales Navigator otrzymasz co miesiąc 50 wiadomości, które możesz wysłać do dowolnego użytkownika, nawet spoza Twojej sieci kontaktów i bez statusu OPEN.
Niestety 50 to zbyt mała liczba, aby InMail’e stanowiły istotny potencjał w procesie generowania leadów. To raczej skromny dodatek.
InMaile to w swoim formacie nieco inne wiadomości, niż standardowe wiadomości prywatne, których możesz wysyłać setki tygodniowo.
InMail jest wysyłany z osobnej “skrzynki” umieszczonej już nie w Twoim profilu osobistym, a w Sales Navigatorze. Gdy zrezygnujesz z SN, stracisz całą historię wiadomości InMail.
Adresaci wiadomości InMail widzą odpowiednie oznaczenie, które wskazuje na wysłanie do nich płatnej wiadomości, a większość z nich postrzega ten rodzaj komunikacji negatywnie, jako reklamę.
Niewykorzystane InMaile przechodzą tylko na kolejne 2 miesiące.
Sales Navigator znacząco ulepszy Twoje wyszukiwanie osób decyzyjnych, a także pozwoli odnaleźć ich o wiele więcej.
Dodatkowo łatwo zaimportujesz te wszystkie kontakty do modułu Smart CRM w Systemie Sales Robots i jednym kliknięciem rozpoczniesz zautomatyzowane generowanie leadów.
Podczas kolejnej lekcji dowiesz się jak wykorzystać prywatne wiadomości
w komunikatorze LinkedIn do generowania rozmów z potencjalnymi klientami.
Na lekcję 6 zapraszam już za kilka dni. :)
Na wskazany adres e-mail otrzyma zaproszenie do zapisu na kurs.
Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona!
Wybierz odpowiedni temat dla siebie
Odkryj strategie i sposoby efektywnego pozyskiwania klientów B2B.
Inicjowanie relacji zaczynamy często od selekcji odpowiednich kontaktów, do czego możemy posłużyć się narzędziem.
Przygotowaliśmy tabelę 421 branż dostępnych w LinkedIn wraz z liczbą osób decyzyjnych w każdej z nich. Z tą wiedzą łatwo ocenisz wielkość swojego rynku.
PORÓWNANIE METOD GENEROWANIA LEADÓW Z LINKEDIN
ZRÓB DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE
POSTY I ARTYKUŁY W LINKEDIN JAKO WSPARCIE GENEROWANIA LEADÓW B2B
ZAPROSZENIA DO NAWIĄZANIA KONTAKTU