Ilość otrzymywanych maili reklamowych w obecnych czasach jest niesamowicie duża. Niektórzy z nas potrafią nawet codziennie usuwać kilkanaście wiadomości od firm ze swojej skrzynki mailowej. Przeważnie naszego maila podaliśmy w celu założenia konta lub otrzymania jednorazowego rabatu. Jeśli nie chcesz codziennie czyścić poczty ze zbędnych wiadomości to koniecznie przeczytaj czym jest generator emaili.
Co to jest generator maili i do czego służy?
Email generator jest to narzędzie służące do zakładania szybkich jednorazowych maili. Ma on pomagać nam w razie jak potrzebujemy podać adres mailowy i potwierdzić go w celu np. zarejestrowania się. Generator maili online nie wymaga od nas zakładania żadnego konta. Wchodzimy na odpowiednią stronę www i już mamy do dyspozycji przypisany mail. W niektórych serwisach jest on na określony przedział czasowy (np. 20 minut), a w innych do momentu jak go nie zechcesz wymienić. Pamiętaj, że jeśli przygotowujesz kampanię z wykorzystaniem bazy mailowej to warto sprawdzić „prawdziwość” dostępnych maili, aby Twój CPM był na satysfakcjonującym poziomie.
Generator maili tymczasowych
Mail tymczasowy charakteryzuje się tym, że posiada domenę, która fizycznie nie istnieje (nie jest przypisana do żadnej strony). Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które dbają o swoją prywatność, dzięki temu możesz załatwić wiele rzeczy i pozostawić swoją prawdziwą skrzynkę „niezaśmieconą”. Mail generowany jest przez system i ma losową nazwę. Warto zaznaczyć, że taki mail jest do użytku online. Co za tym idzie, nie ma możliwości zalogowania się na niego za pomocą loginu i hasła.
Generator maili spersonalizowanych
Niektóre serwisy mają możliwość stworzenia generatora maili spersonalizowanych. W większości jest to opcja płatna i pozwala przypiąć taki generator do swojej domeny. Dzięki temu możesz w sposób sprawny i praktycznie automatyczny tworzyć maile tymczasowe. Daje to dużą przewagę, bo niektóre serwisy w ramach filtrów anty spamowych nie dają możliwości rejestracji kont, które posiadają „nietypowe” domeny, bo symbolizują one właśnie mail tymczasowy.
Generowanie maili jest coraz bardziej popularne. Dla użytkowników jest to wygodne, bo nie otrzymują setek zbędnych wiadomości. Firmy jednak nie lubią tego rozwiązania, bo zaniża im to CTR. Nieważne jak dobry CTA umieści firma w mailu, to i tak to niewiele da, bo mail trafia „w próżnię”. Sporo serwisów blokuje takie rozwiązania, ale popularność tej metody sprawia, że wyścig między serwisami a twórcami generatorów ciągle trwa i raczej prędko się nie skończy.