Automatyzacja generowania i ogrzewania leadów B2B
Od 9 999 zł miesięcznie

89% czynności w procesie sprzedaży B2B można zautomatyzować
Niewydajna praca handlowców na wczesnych etapach lejka sprzedażowego hamuje rozwój sprzedaży B2B w firmach działających w tradycyjnym modelu. Dlatego managerowie coraz częściej sięgają po zautomatyzowanie tych czynności, aby przeskalować i ulepszyć pozyskiwanie nowych klientów.
Kto korzysta z automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B?
Najważniejsze zalety automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B:
| x | x | |
|---|---|---|
| indywidualnie dobrana strategia | ||
| indywidualnie dobrana strategia | ||
| oszczędność nawet 97% czasu | ||
| oszczędność nawet 97% czasu | ||
| zwielokrotnienie szans sprzedażowych | ||
| zwielokrotnienie szans sprzedażowych | ||
| System zarządzania kontaktami System Sales Robots | ||
| System zarządzania kontaktami System Sales Robots | ||
| stały strumień leadów i ogrzewanie | ||
| stały strumień leadów i ogrzewanie | ||
| x | x | |
|---|---|---|
| sprawne wdrożenie | ||
| sprawne wdrożenie | ||
| konsultacje strategiczne i wdrożeniowe | ||
| konsultacje strategiczne i wdrożeniowe | ||
| zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu | ||
| zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu | ||
| 20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach | ||
| 20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach | ||
| łatwość przeskalowania i internacjonalizacji | ||
| łatwość przeskalowania i internacjonalizacji | ||
| indywidualnie dobrana strategia | ||
| indywidualnie dobrana strategia | ||
| sprawne wdrożenie | ||
| sprawne wdrożenie | ||
| oszczędność nawet 97% czasu | ||
| oszczędność nawet 97% czasu | ||
| konsultacje strategiczne i wdrożeniowe | ||
| konsultacje strategiczne i wdrożeniowe | ||
| zwielokrotnienie szans sprzedażowych | ||
| zwielokrotnienie szans sprzedażowych | ||
| zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu | ||
| zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu | ||
| System zarządzania kontaktami System Sales Robots | ||
| System zarządzania kontaktami System Sales Robots | ||
| 20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach | ||
| 20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach | ||
| stały strumień leadów i ogrzewanie | ||
| stały strumień leadów i ogrzewanie | ||
| łatwość przeskalowania i internacjonalizacji | ||
| łatwość przeskalowania i internacjonalizacji | ||

Konsultacje strategiczne przy wdrożeniu automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B
Wspólnie przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy, porównamy do modelu referencyjnego i zdefiniujemy wąskie gardła wymagające poprawy. Zarekomendujemy odpowiednią strategię odszukiwania potencjalnych klientów, budowania wśród nich rozpoznawalności Twojej marki, świadomości produktu/usługi i wizerunku eksperta. Pomożemy zaplanować i wdrożyć automatyzację sprzedaży w Twojej firmie.
-
Jak działa automatyzacja generowania i ogrzewania leadów B2B?Wykorzystaj nasze 5-letnie doświadczenie i razem przeanalizujmy aktualny proces sprzedażowy w Twojej firmie, aby opracować najlepszą strategię. Użyjmy Sales Robots CRM z modułami LinkedIn i E-mail Marketing Automation, aby zorganizować, zautomatyzować i zmaksymalizować proces generowania i ogrzewania leadów.
-
Dostarczanie leadów sprzedażowych i marketingowychUltra precyzyjne targetowanie wśród osób decyzyjnych i zamożnych oraz łatwość nawiązania z nimi kontaktu pozwalają pozyskać nawet setki leadów miesięcznie i tysiące odwiedzin witryny. Już od pierwszego dnia pojawiają się pierwsze rezultaty.
-
Leady pozyskiwane wśród managerów i osób zamożnych to nasza specjalnośćLinkedIn uzbrojony w inteligentny system automatyzacji to wydajny mechanizm wspierający komunikację B2B i Premium B2C. Kontakty zaimportowane z LinkedIn wzbogacamy wartościowymi danymi zbieranymi przez nasz system już od 4 lat.
- Jakie funkcjonalności posiada system do automatyzacji sprzedaży B2B?
Słuchamy naszych klientów i rozwijamy system w oparciu o ich realne potrzeby. System został zaprojektowany dla zespołów i rozwiązuje problem dublowania dotarcia. Potrafi wysyłać nawet do 10 razy więcej zaproszeń do nawiązania kontaktu i omijać osoby o niskim poziomie akceptacji. W kolejnym etapie zadziała automatyczny scenariusz wysyłki wiadomości z odmianą rodzajową i przypadkową w j. polskim oraz testami AB z automatycznym pomiarem konwersji. Staranne opomiarowanie zapewnia dostęp do zaawansowanych statystyk. Ogromną ilość czasu użytkownicy oszczędzają dzięki modułowi LinkedIn Chat Pro, w którym nawet 1 operator może zarządzać korespondencją licznego zespołu. Z kolei automatyzacji promocji wydarzeń zwiększa efektywność działań w LinkedIn nawet o 100%.
Skontaktuj się z nami
AMG POLAND Sp. z o.o.
ul. Siemiradzkiego 27
31-137 Kraków
sales@salesrobots.pl
+48 505 103 092

Automatyzacja kampanii promocyjnych w LinkedIn
Inteligentny system zarządzania i automatyzacji działań realizowanych w LinkedIn.
więcej
Outsourcing pozyskiwania leadów
Rozwiązanie idealne dla firmy, która potrzebuje ciągłego strumienia nowych kontaktów biznesowych.
więcej
Leady dla wybranych branż
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla firm z branż energetycznych.
więcej





