Wdrożenie automatyzacji sprzedaży B2B

Od 12 999 zł miesięcznie

Umów spotkanie on-line

89% czynności w procesie sprzedaży B2B można zautomatyzować

Niewydajna praca handlowców na wczesnych etapach lejka sprzedażowego hamuje rozwój sprzedaży B2B w firmach działających w tradycyjnym modelu. Dlatego managerowie coraz częściej sięgają po zautomatyzowanie tych czynności, aby przeskalować i ulepszyć pozyskiwanie nowych klientów.

Kliknij aby zobaczyć więcej zawartości.

Kto korzysta z automatyzacji sprzedaży B2B?

  • Zespoły handlowe
  • Menedżerowie w roli handlowców
  • Marketingowcy i Biznes Deweloperzy

Najważniejsze zalety automatyzacji sprzedaży B2B:

x x
szybka implementacja i intuicyjny interface
szybka implementacja i intuicyjny interface
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
integracja z procesem sprzedaży
integracja z procesem sprzedaży
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii
x x
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
globalny zasięg i łatwa skalowalność
globalny zasięg i łatwa skalowalność
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
generowanie leadów handlowych i marketingowych
generowanie leadów handlowych i marketingowych
szybka implementacja i intuicyjny interface
szybka implementacja i intuicyjny interface
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
globalny zasięg i łatwa skalowalność
globalny zasięg i łatwa skalowalność
integracja z procesem sprzedaży
integracja z procesem sprzedaży
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii
generowanie leadów handlowych i marketingowych
generowanie leadów handlowych i marketingowych

Konsultacje strategiczne przy wdrożeniu automatyzacji sprzedaży B2B

Wspólnie przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy, porównamy do modelu referencyjnego i zdefiniujemy wąskie gardła wymagające poprawy. Zarekomendujemy odpowiednią strategię odszukiwania potencjalnych klientów, budowania wśród nich rozpoznawalności Twojej marki, świadomości produktu/usługi i wizerunku eksperta. Pomożemy zaplanować i wdrożyć automatyzację sprzedaży w Twojej firmie.

  • Jak działa automatyzacja sprzedaży B2B?

    System z łatwością integruje się z kontami LinkedIn pracowników i inteligentnie zarządza zespołowymi kampaniami budującymi zasięg, świadomość marki i produktu, wizerunek ekspercki oraz generującymi leady sprzedażowe i marketingowe. Idealnie nadaje się do promocji wydarzeń, np.: webinarów.

  • Dostarczanie leadów sprzedażowych i marketingowych

    Ultra precyzyjne targetowanie wśród osób decyzyjnych i zamożnych oraz łatwość nawiązania z nimi kontaktu pozwalają pozyskać nawet setki leadów miesięcznie i tysiące odwiedzin witryny. Już od pierwszego dnia pojawiają się pierwsze rezultaty.

  • Leady pozyskiwane wśród managerów i osób zamożnych to nasza specjalność

    LinkedIn uzbrojony w inteligentny system automatyzacji to wydajny mechanizm wspierający komunikację B2B i Premium B2C. Kontakty zaimportowane z LinkedIn wzbogacamy wartościowymi danymi zbieranymi przez nasz system już od 4 lat.

  • Jakie funkcjonalności posiada system do automatyzacji sprzedaży B2B? 


    Słuchamy naszych klientów i rozwijamy system w oparciu o ich realne potrzeby. System został zaprojektowany dla zespołów i rozwiązuje problem dublowania dotarcia. Potrafi wysyłać nawet do 10 razy więcej zaproszeń do nawiązania kontaktu i omijać osoby o niskim poziomie akceptacji. W kolejnym etapie zadziała automatyczny scenariusz wysyłki wiadomości z odmianą rodzajową i przypadkową w j. polskim oraz testami AB z automatycznym pomiarem konwersji. Staranne opomiarowanie zapewnia dostęp do zaawansowanych statystyk. Ogromną ilość czasu użytkownicy oszczędzają dzięki modułowi LinkedIn Chat Pro, w którym nawet 1 operator może zarządzać korespondencją licznego zespołu. Z kolei automatyzacji promocji wydarzeń zwiększa efektywność działań w LinkedIn nawet o 100%.

Spotkaj się z nami on-line.

Ładowanie...
Już w najbliższą środę
Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B