Automatyzacja generowania i ogrzewania leadów B2B

Od 9 999 zł miesięcznie

89% czynności w procesie sprzedaży B2B można zautomatyzować

Niewydajna praca handlowców na wczesnych etapach lejka sprzedażowego hamuje rozwój sprzedaży B2B w firmach działających w tradycyjnym modelu. Dlatego managerowie coraz częściej sięgają po zautomatyzowanie tych czynności, aby przeskalować i ulepszyć pozyskiwanie nowych klientów.

Kliknij aby zobaczyć więcej zawartości.

Kto korzysta z automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B?

  • Zespoły handlowe
  • Menedżerowie w roli handlowców
  • Marketingowcy i Biznes Deweloperzy

Najważniejsze zalety automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B:

x x
indywidualnie dobrana strategia
indywidualnie dobrana strategia
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
zwielokrotnienie szans sprzedażowych
zwielokrotnienie szans sprzedażowych
System zarządzania kontaktami System Sales Robots
System zarządzania kontaktami System Sales Robots
stały strumień leadów i ogrzewanie
stały strumień leadów i ogrzewanie
x x
sprawne wdrożenie
sprawne wdrożenie
konsultacje strategiczne i wdrożeniowe
konsultacje strategiczne i wdrożeniowe
zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu
zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu
20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach
20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach
łatwość przeskalowania i internacjonalizacji
łatwość przeskalowania i internacjonalizacji
indywidualnie dobrana strategia
indywidualnie dobrana strategia
sprawne wdrożenie
sprawne wdrożenie
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
konsultacje strategiczne i wdrożeniowe
konsultacje strategiczne i wdrożeniowe
zwielokrotnienie szans sprzedażowych
zwielokrotnienie szans sprzedażowych
zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu
zintegrowana automatyzacja LinkedIn i E-mail Marketingu
System zarządzania kontaktami System Sales Robots
System zarządzania kontaktami System Sales Robots
20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach
20-50% niższy CPL niż w tradycyjnych kanałach
stały strumień leadów i ogrzewanie
stały strumień leadów i ogrzewanie
łatwość przeskalowania i internacjonalizacji
łatwość przeskalowania i internacjonalizacji

Konsultacje strategiczne przy wdrożeniu automatyzacji generowania i ogrzewania leadów B2B

Wspólnie przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy, porównamy do modelu referencyjnego i zdefiniujemy wąskie gardła wymagające poprawy. Zarekomendujemy odpowiednią strategię odszukiwania potencjalnych klientów, budowania wśród nich rozpoznawalności Twojej marki, świadomości produktu/usługi i wizerunku eksperta. Pomożemy zaplanować i wdrożyć automatyzację sprzedaży w Twojej firmie.

  • Jak działa automatyzacja generowania i ogrzewania leadów B2B?

    Wykorzystaj nasze 5-letnie doświadczenie i razem przeanalizujmy aktualny proces sprzedażowy w Twojej firmie, aby opracować najlepszą strategię. Użyjmy Sales Robots CRM z modułami LinkedIn i E-mail Marketing Automation, aby zorganizować, zautomatyzować i zmaksymalizować proces generowania i ogrzewania leadów.

  • Dostarczanie leadów sprzedażowych i marketingowych

    Ultra precyzyjne targetowanie wśród osób decyzyjnych i zamożnych oraz łatwość nawiązania z nimi kontaktu pozwalają pozyskać nawet setki leadów miesięcznie i tysiące odwiedzin witryny. Już od pierwszego dnia pojawiają się pierwsze rezultaty.

  • Leady pozyskiwane wśród managerów i osób zamożnych to nasza specjalność

    LinkedIn uzbrojony w inteligentny system automatyzacji to wydajny mechanizm wspierający komunikację B2B i Premium B2C. Kontakty zaimportowane z LinkedIn wzbogacamy wartościowymi danymi zbieranymi przez nasz system już od 4 lat.

  • Jakie funkcjonalności posiada system do automatyzacji sprzedaży B2B? 


    Słuchamy naszych klientów i rozwijamy system w oparciu o ich realne potrzeby. System został zaprojektowany dla zespołów i rozwiązuje problem dublowania dotarcia. Potrafi wysyłać nawet do 10 razy więcej zaproszeń do nawiązania kontaktu i omijać osoby o niskim poziomie akceptacji. W kolejnym etapie zadziała automatyczny scenariusz wysyłki wiadomości z odmianą rodzajową i przypadkową w j. polskim oraz testami AB z automatycznym pomiarem konwersji. Staranne opomiarowanie zapewnia dostęp do zaawansowanych statystyk. Ogromną ilość czasu użytkownicy oszczędzają dzięki modułowi LinkedIn Chat Pro, w którym nawet 1 operator może zarządzać korespondencją licznego zespołu. Z kolei automatyzacji promocji wydarzeń zwiększa efektywność działań w LinkedIn nawet o 100%.

Spotkaj się on-line z naszym doświadczonym ekspertem.

Ładowanie...
Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD