
89% czynności w procesie sprzedaży B2B można zautomatyzować
Niewydajna praca handlowców na wczesnych etapach lejka sprzedażowego hamuje rozwój sprzedaży B2B w firmach działających w tradycyjnym modelu. Dlatego managerowie coraz częściej sięgają po zautomatyzowanie tych czynności, aby przeskalować i ulepszyć pozyskiwanie nowych klientów.
Kto korzysta z automatyzacji sprzedaży B2B?
Najważniejsze zalety automatyzacji sprzedaży B2B:
x | x | |
---|---|---|
szybka implementacja i intuicyjny interface | ||
szybka implementacja i intuicyjny interface | ||
oszczędność nawet 97% czasu | ||
oszczędność nawet 97% czasu | ||
integracja z procesem sprzedaży | ||
integracja z procesem sprzedaży | ||
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii | ||
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii |
x | x | |
---|---|---|
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty | ||
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty | ||
globalny zasięg i łatwa skalowalność | ||
globalny zasięg i łatwa skalowalność | ||
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads | ||
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads | ||
generowanie leadów handlowych i marketingowych | ||
generowanie leadów handlowych i marketingowych |
szybka implementacja i intuicyjny interface | ||
szybka implementacja i intuicyjny interface | ||
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty | ||
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty | ||
oszczędność nawet 97% czasu | ||
oszczędność nawet 97% czasu | ||
globalny zasięg i łatwa skalowalność | ||
globalny zasięg i łatwa skalowalność | ||
integracja z procesem sprzedaży | ||
integracja z procesem sprzedaży | ||
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads | ||
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads | ||
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii | ||
opieka specjalisty w obszarze obsługi i strategii | ||
generowanie leadów handlowych i marketingowych | ||
generowanie leadów handlowych i marketingowych |

Konsultacje strategiczne przy wdrożeniu automatyzacji sprzedaży B2B
Wspólnie przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy, porównamy do modelu referencyjnego i zdefiniujemy wąskie gardła wymagające poprawy. Zarekomendujemy odpowiednią strategię odszukiwania potencjalnych klientów, budowania wśród nich rozpoznawalności Twojej marki, świadomości produktu/usługi i wizerunku eksperta. Pomożemy zaplanować i wdrożyć automatyzację sprzedaży w Twojej firmie.
- Jak działa automatyzacja sprzedaży B2B?
System z łatwością integruje się z kontami LinkedIn pracowników i inteligentnie zarządza zespołowymi kampaniami budującymi zasięg, świadomość marki i produktu, wizerunek ekspercki oraz generującymi leady sprzedażowe i marketingowe. Idealnie nadaje się do promocji wydarzeń, np.: webinarów.
- Dostarczanie leadów sprzedażowych i marketingowych
Ultra precyzyjne targetowanie wśród osób decyzyjnych i zamożnych oraz łatwość nawiązania z nimi kontaktu pozwalają pozyskać nawet setki leadów miesięcznie i tysiące odwiedzin witryny. Już od pierwszego dnia pojawiają się pierwsze rezultaty.
- Leady pozyskiwane wśród managerów i osób zamożnych to nasza specjalność
LinkedIn uzbrojony w inteligentny system automatyzacji to wydajny mechanizm wspierający komunikację B2B i Premium B2C. Kontakty zaimportowane z LinkedIn wzbogacamy wartościowymi danymi zbieranymi przez nasz system już od 4 lat.
- Jakie funkcjonalności posiada system do automatyzacji sprzedaży B2B?
Słuchamy naszych klientów i rozwijamy system w oparciu o ich realne potrzeby. System został zaprojektowany dla zespołów i rozwiązuje problem dublowania dotarcia. Potrafi wysyłać nawet do 10 razy więcej zaproszeń do nawiązania kontaktu i omijać osoby o niskim poziomie akceptacji. W kolejnym etapie zadziała automatyczny scenariusz wysyłki wiadomości z odmianą rodzajową i przypadkową w j. polskim oraz testami AB z automatycznym pomiarem konwersji. Staranne opomiarowanie zapewnia dostęp do zaawansowanych statystyk. Ogromną ilość czasu użytkownicy oszczędzają dzięki modułowi LinkedIn Chat Pro, w którym nawet 1 operator może zarządzać korespondencją licznego zespołu. Z kolei automatyzacji promocji wydarzeń zwiększa efektywność działań w LinkedIn nawet o 100%.
Spotkaj się z nami on-line.
