System LinkedIn Automation z opieką specjalisty

Od 9 999 zł miesięcznie

Umów spotkanie

Czym jest LinkedIn Automation System?

Mimo, iż potencjał LinkedIn bardzo wysoko cenią innowacyjni szefowie marketingu, sprzedaży i rekrutacji, niemal każda firma spotyka się z przeszkodami organizacyjnymi. Rozwiązaniem jest jedynie inteligentny system zarządzania i automatyzacji działań realizowanych w Portalu.

Kliknij aby zobaczyć więcej zawartości.

Kto korzysta z LinkedIn Automation System?

  • Zespoły handlowe
  • Menedżerowie w roli handlowców
  • Marketingowcy i Biznes Deweloperzy

Najważniejsze zalety LinkedIn Automation System:

x x
szybka implementacja i intuicyjny interface
szybka implementacja i intuicyjny interface
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
integracja z procesem sprzedaży
integracja z procesem sprzedaży
automatyczna promocja webinarów
automatyczna promocja webinarów
x x
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
globalny zasięg i łatwa skalowalność
globalny zasięg i łatwa skalowalność
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
generowanie leadów handlowych i marketingowych
generowanie leadów handlowych i marketingowych
szybka implementacja i intuicyjny interface
szybka implementacja i intuicyjny interface
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
staranne targetowanie i natychmiastowe efekty
oszczędność nawet 97% czasu
oszczędność nawet 97% czasu
globalny zasięg i łatwa skalowalność
globalny zasięg i łatwa skalowalność
integracja z procesem sprzedaży
integracja z procesem sprzedaży
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
nawet 10-krotnie niższy CPL niż Facebook i Google Ads
automatyczna promocja webinarów
automatyczna promocja webinarów
generowanie leadów handlowych i marketingowych
generowanie leadów handlowych i marketingowych

Wsparcie specjalisty przy kampanii w LinkedIn

Managerowie chcą, aby działania pracowników w LinkedIn były przemyślane, spójne i uporządkowane. Oferujemy inteligentny system do koordynacji i automatyzacji pracy ze wsparciem doświadczonego specjalisty. Zapewnimy pomoc w tworzeniu strategii, wdrożeniu, zaplanowaniu komunikacji, optymalizacji i codziennych zadań.

  • Jak działa System LinkedIn Automation?

    System z łatwością integruje się z kontami LinkedIn pracowników i inteligentnie zarządza zespołowymi kampaniami budującymi zasięg, świadomość marki i produktu, wizerunek ekspercki oraz generującymi leady sprzedażowe i marketingowe. Idealnie nadaje się do promocji wydarzeń, np.: webinarów.

  • Dostarczanie leadów sprzedażowych i marketingowych

    Ultra precyzyjne targetowanie wśród osób decyzyjnych i zamożnych oraz łatwość nawiązania z nimi kontaktu pozwalają pozyskać nawet setki leadów miesięcznie i tysiące odwiedzin witryny. Już od pierwszego dnia pojawiają się pierwsze rezultaty.

  • Leady pozyskiwane wśród managerów i osób zamożnych to nasza specjalność

    LinkedIn uzbrojony w inteligentny system automatyzacji to wydajny mechanizm wspierający komunikację B2B i Premium B2C. Kontakty zaimportowane z LinkedIn wzbogacamy wartościowymi danymi zbieranymi przez nasz system już od 4 lat.

  • Jakie funkcjonalności posiada LinkedIn Automation System? 


    Słuchamy naszych klientów i rozwijamy system w oparciu o ich realne potrzeby. System został zaprojektowany dla zespołów i rozwiązuje problem dublowania dotarcia. Potrafi wysyłać nawet do 10 razy więcej zaproszeń do nawiązania kontaktu i omijać osoby o niskim poziomie akceptacji. W kolejnym etapie zadziała automatyczny scenariusz wysyłki wiadomości z odmianą rodzajową i przypadkową w j. polskim oraz testami AB z automatycznym pomiarem konwersji. Staranne opomiarowanie zapewnia dostęp do zaawansowanych statystyk. Ogromną ilość czasu użytkownicy oszczędzają dzięki modułowi LinkedIn Chat Pro, w którym nawet 1 operator może zarządzać korespondencją licznego zespołu. Z kolei automatyzacji promocji wydarzeń zwiększa efektywność działań w LinkedIn nawet o 100%.

Spotkaj się z nami on-line.

Ładowanie...
Już w najbliższą środę
Jak wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach z sektora B2B