Wraz ze specjalistami z agencji, którzy na co dzień zajmują się wdrażaniem strategii lead gen u naszych klientów, przygotowaliśmy szereg lekcji, które krok po kroku wprowadzą Cię w generowanie leadów B2B. Zapraszam już dziś, ponieważ wkrótce kończy się pula bezpłatnych miejsc.
Dwa razy w tygodniu otrzymasz e-mail z dostępem do kolejnej lekcji. Każda lekcja to zaledwie 5-10 minut Twojego cennego czasu.
Agenda kursu
- porównanie funkcjonalności portalu LinkedIn pod kątem potencjału lead gen
- wybór właściwej strategii w oparciu o statystyki i dane
- pierwsze kroki - przygotowanie profili osobistych pracowników i firmowego
- precyzyjne określenie grupy docelowej
- budowanie zasięgu czyli zdobyć ponad 50% osób decyzyjnych na rynku do zasięgu firmowej komunikacji
- strategia komunikacji z generowaniem leadów
- promocja wydarzeń z generowaniem leadów
- jak zbudować mechanizm dostarczający strumień leadów z minimalnym zaangażowaniem czasowym
- organizacja i automatyzacja procesu leadowego i lejka sprzedażowego
- odpowiednie przygotowanie leadów do spotkania handlowego i wiele innych