Leady dla agentów ubezpieczeniowych

od 9 999 zł miesięcznie

Leady dla agentów ubezpieczeniowych - pozyskiwanie i koszt

Leady, a więc kontakty do osób indywidualnych lub biznesowych to szanse sprzedażowe czy inaczej potencjalni klienci, zainteresowani danym produktem lub usługą. Dla agenta ubezpieczeniowego są to więc kontakty do osób, które wykazują zainteresowanie zakupem polisy ubezpieczeniowej, a stałe pozyskiwanie takich kontaktów jest kluczem do uzyskania ciągłości sprzedaży - jak więc pozyskiwać klientów do ubezpieczenia i ile to kosztuje?

Tradycyjne metody pozyskiwania leadów na ubezpieczenia

  • Metody tradycyjne

    Pozyskiwanie leadów metodą tradycyjną zakłada: tworzenie i roznoszenie ulotek z ofertą agencji, kupno plakatów czy banerów reklamowych, a nawet stały wywiad wśród lokalnej społeczności. Problemem takich działań jest ich niewielki zasięg, lokalna konkurencja i nachalność samego działania, kojarząca się z agentem, szukającym klientów nawet przy rodzinnym obiedzie.

  • Kupno gotowych leadów

    Leniwą metodą jest kupno gotowych kontaktów, co pozwala na natychmiastowe przejście do etapu sprzedaży. Problemem tej metody jest jednak to, że nie mamy kontroli nad procesem pozyskiwania leadów, więc kupujemy przysłowiowego kota w worku, nie wiedząc czy kontakty są wartościowe i unikalne dla nas - do części z nich może mieć dostęp również konkurencja.

  • Reklama w Internecie

    Nieco nowocześniejszą metodą, choć obecnie już podstawową i powszechną jest reklama w Internecie, a przede wszystkim na Facebooku czy w Google Ads. Pozyskiwanie leadów w ten sposób może być skutecznie, choć nie unikniemy znacznej konkurencji - szczególnie w temacie ubezpieczeń, która będzie znacznie podbijać stawkę za pozyskanie leada.

Zaawansowane pozyskiwanie leadów dla agentów ubezpieczeniowych na LinkedIn

LinkedIn to doskonałe i przez wielu nieodkryte miejsce do prowadzenia zaawansowanych kampanii marketingowych, a tym samym szansa na wartościowe i unikalne leady.

  • Dlaczego LinkedIn?

    LinkedIn to specyficzna platforma społecznościowa przeznaczona dla ludzi karieru i biznesu o dość niestandardowym modelu finansowym, ponieważ nie jest oparta jedynie o wyświetlanie reklam, a oferuje użytkownikom szereg przydatnych narzędzi do wyszukiwania kontaktów i właściwego kontaktu oraz innych usług dla użytkowników, rekruterów czy sprzedawców. Z uwagi na mniej standardowy model LinkedIn bywa ignorowany w kampaniach marketingowych agencji czy konkurentów nierozumiejących możliwości tej platformy, dzięki czemu możemy pozyskiwać unikalne leady niższym kosztem.

  • LinkedIn pozwala na zaawansowane wyszukiwane i kontakt

    Platforma posiada bardzo zaawansowany system wyszukiwania kontaktów, pozwalający nam na uwzględnienie wielu kryteriów. Dzięki temu możemy wyszukiwać bardzo konkretne kontakty i podejmować interakcje po połączeniu - dodaniu do sieci kontaktów, lub nawet bez łączenia wykorzystując wiadomość InMail.

  • Leady na LinkedIn z agencją Sales Robots

    Agencja Sales Robots jako jedyna w Polsce oferuje kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne w tworzeniu, zarządzaniu i automatyzacji kampanii pozyskiwania leadów na LinkedIn, skutecznie wspierając liderów wielu branż.

  • Automatyczne pozyskiwania klientów

    Choć pozyskiwanie leadów na LinkedIn brzmi zaawansowanie, to działania można rozpocząć od razu po ustaleniu szczegółów i jeszcze tego samego dnia pozyskać pierwsze kontakty. Co więcej, cały proces pozyskiwania można w dużej mierze zautomatyzować, by cyklicznie otrzymywać określoną liczbę leadów - dzięki czemu agenci ubezpieczeń mogą zająć się tylko właściwą sprzedażą.

Leady dla agentów ubezpieczeniowych - ile kosztują?

Trudno jednoznacznie wskazać, ile mogą kosztować leady sprzedażowe dla ubezpieczeń, ponieważ cena zależy od kanału promocji, a nawet sezonu. Jednak z licznych rozmów z naszymi klientami dowiedzieliśmy się, że koszt pozyskania kontaktu, wykorzystując standardowe kanały, jak Facebook czy Google Ads wynosił ich od kilkudziesięciu do nawet 200 złotych. Natomiast obecnie ci sami klienci pozyskują leady za maksymalnie kilkadziesiąt złotych, raportując większe zadowolenie z ich jakości, co wynika z lepszego dopasowania oraz mniejszej konkurencji, a tym samym większej unikalności.

Leady z agencją Sales Robots

Wypełnij formularz niżej i spotkaj się z nami online, by dowiedzieć się więcej o procesie cyklicznego pozyskiwania unikalnych leadów na ubezpieczenia z LinkedIn - oraz wielu innych branż!

Spotkaj się z nami on-line.

Ładowanie...
Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD