Portal LinkedIn to biznesowy serwis społecznościowy. Tylko w Polsce korzystają z niego ponad 2 miliony użytkowników. Jednocześnie zaledwie 28% polskich stron firmowych w portalu posiada więcej niż 50 obserwatorów. To oznacza, że Twoja konkurencja zaspała – wyprzedź ją! Wykorzystaj potencjał, jaki drzemie w oceanie LinkedIn i pozyskaj potencjalne leady sprzedażowe B2B dla swojej firmy. W ich wyłowieniu pomoże Ci skuteczne narzędzie marketing automation – Sales Robots z pakietem premium LinkedIn Sales Navigator!
Dlaczego warto prowadzić działania sprzedażowe B2B na LinkedIn?
Na wstępie odpowiemy na pytanie, dlaczego warto prowadzić działania sprzedażowe B2B na LinkedIn. Marketing w serwisie pozwala dotrzeć do ponad 600 milionów użytkowników z całego świata, z czego ok. 10% to osoby decyzyjne na najwyższych stanowiskach kierowniczych. Bez wątpienia LinkedIn jest priorytetowym miejscem dla handlowców, których celem jest generowanie leadów sprzedażowych B2B. Warto dodać, iż 43% marketerów działających w serwisie potwierdza, iż pozyskało dzięki niemu wartościowe leady sprzedażowe dla swoich firm.
Social Selling na Facebooku czy Instagramie to trend, który pozwala trafić w szczególności do klientów B2C. Jeżeli jednak Twój biznes oparty jest na współpracy z osobami decyzyjnymi, to LinkedIn dla firm zdecydowanie pomoże Ci osiągnąć cel. Twórcy serwisu dostarczają użytkownikom szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających precyzyjne dotarcie do potencjalnych odbiorców ich produktów i usług. Portal jest miejscem, dzięki któremu pozyskasz gorące leady sprzedażowe zarówno w branży finansowej, jak i informatycznej, produkcyjnej czy logistycznej.
Co to jest i jak działa pakiet premium LinkedIn Sales Navigator?
Skutecznym rozwiązaniem pozwalającym na wyselekcjonowanie wartościowych użytkowników jest pakiet premium LinkedIn Sales Navigator (w skrócie: SN). Narzędzie jest dostępne dla klientów Sales Robots w wariancie Sales Navigator Team. Umożliwia efektywny prospecting osób decyzyjnych i wyszukiwanie kontaktów, znacząco rozszerzając możliwości dostępnej bezpłatnie wyszukiwarki. Należy pamiętać, iż serwis ogranicza dostęp do darmowych narzędzi wyszukiwania użytkownikom korzystającym z nich bardziej intensywnie. SN rozwiązuje ten problem.
Brak limitu wyszukiwań to niejedyna korzyść płynąca z wyboru LinkedIn Sales Navigator. Wraz z nim otrzymujemy pakiet 20 wiadomości InMail. Stanowią one specjalne narzędzia komunikacyjne, które pozwalają na wysyłanie informacji do użytkowników spoza naszego kręgu kontaktów. Warto dodać, iż przesłanie wiadomości InMail do osoby decyzyjnej ze statusem Open To Contact nie pomniejsza wspomnianego limitu. SN dostępny w pakiecie LinkedIn Premium umożliwia monitorowanie aktywności obserwowanych leadów – do 1500 kont prywatnych oraz firmowych.
Jeżeli chcesz odkryć potencjał narzędzia Sales Navigator to nie zwlekaj i zapoznaj się z poradnikiem Jacka Palęckiego – prawdziwego ewangelisty LinkedIn oraz Head of Sales Robots AMG.
Jakie funkcje wspierające generowanie leadów B2B posiada Sales Navigator?
Dostęp do serwisu LinkedIn dla firm w wersji Premium daje Ci szerokie możliwości nielimitowanego wyszukiwania osób decyzyjnych i najgorętszych leadów sprzedażowych. Jakie jeszcze funkcje wspierające generowanie leadów B2B w social mediach posiada Sales Navigator?
Szczegółowe informacje na temat użytkowników odwiedzających Twój profil.
Podpowiedzi dotyczące pozyskiwania potencjalnie atrakcyjnych dla Ciebie leadów B2B.
Specjalny, nielimitowany pakiet wiadomości InMail do osób spoza Twojej sieci z ukrytym w portalu statusem "Open to Contact” – listę tych osób poznasz w panel.salesrobots.pl.
Extra 20 wiadomości InMail miesięcznie do dowolnych osób spoza Twojej sieci nawet bez statusu „Open To Contact”.
Rozbudowane możliwość tworzenia i zapamiętywania filtrów wyszukiwania.
Możliwość monitorowania aktywności 1500 kont zarówno prywatnych, jak i firmowych.
Wśród funkcji wspierających pracę handlowców oraz generowanie leadów sprzedażowych B2B warto też wspomnieć o aplikacji mobilnej Sales Navigator. Dzięki niej zyskasz możliwość precyzyjnego wyszukiwania osób decyzyjnych na LinkedIn w swoim telefonie komórkowym.
Jak Sales Navigator pomaga generować leady sprzedażowe B2B?
Najważniejszą funkcją narzędzia Sales Navigator, która pomaga generować leady sprzedażowe B2B, jest zaawansowana wyszukiwarka z możliwością bardzo dokładnego filtrowania. Umożliwia ona wyszukiwanie pojedynczych użytkowników (Lead Filters) oraz organizacji (Account Filters). Zdecydowanie bardziej rozbudowane możliwości filtrowania posiada wyszukiwarka kontaktów Lead Filters. Dzięki niej możesz wyszukiwać osoby decyzyjne pod kątem:
- słów kluczowych,
- aktywności (Spotlights),
- lokalizacji geograficznej,
- branż, stanowiska czy hierarchii firmowej,
- relacji wobec Ciebie i Twoich kontaktów,
- ukończonych szkół i uczelni wyższych,
- języka, w jakim korzysta z serwisu,
- wielkości zatrudnienia,
- pełnionej w firmie funkcji,
- wielu innych parametrów.
Wyszukiwarka dostępna w LinkedIn Sales Navigator pozwala też na stosowanie wykluczeń oraz zapis do 15 zastosowanych filtrów z możliwością ich użycia w przyszłości (funkcja Save Searches). Narzędzie umożliwia też zapisywanie tzw. Lead List zawierających do 250 użytkowników. Warto również wspomnieć o możliwości tworzenia zaawansowanych zależności pomiędzy słowami kluczowymi czy innymi filtrami, dzięki zastosowaniu algebry Boole’a (tzw. logika boolowska).
Wybierz pakiet premium LinkedIn Sales Navigator i wyłów najlepsze leady B2B!
Nie ulega wątpliwości, że serwis biznesowy LinkedIn to idealne środowisko dla ludzi zajmujących się pozyskiwaniem leadów sprzedażowych. Kilkaset milionów aktywnych kont oraz dostęp do najważniejszych osób decyzyjnych w największych firmach to zaledwie ułamek tego, co oferuje portal. Jeżeli poszukujesz skutecznego sposobu na automatyzację pracy Twoich handlowców na LinkedIn, to mamy dla Ciebie rozwiązanie. Wybierz Sales Robots z pakietem premium LinkedIn Sales Navigator i wyłów najlepsze leady B2B dla swojego biznesu!
Jeżeli chcesz poznać wszystkie możliwości, jakie daje LinkedIn Sales Navigator, to zapoznaj się z webinarem Jacka Palęckiego – Head of Sales Robots AMG i prawdziwego eksperta w tej dziedzinie.