Magda Wolska-Kyśniak

Wszystkie Twoje kontakty na LinkedIn w 1 miejscu

Data publikacji
12.04.2022
|
4 min czytania

Użytkownicy LinkedIna doskonale wiedzą, jak trudno jest zarządzać setkami czy nawet tysiącami kontaktów zgromadzonych na portalu. Aby znacząco usprawnić ten proces, twórcy platformy Sales Robots opracowali nową funkcjonalność Kontakty w zasięgu (1st). Dzięki temu rozwiązaniu agregowanie i synchronizacja najważniejszych danych staje się wyjątkowo prosta!

Kontakty w zasięgu (1st) – co to za funkcjonalność?

Kontakty w zasięgu to nowe narzędzie dostępne dla każdego użytkownika platformy Sales Robots. Umożliwia ona sprawną synchronizację wszystkich kontaktów pierwszego stopnia z kont LinkedIn (1st Degree), które są połączone ze stanowiskami Sales Robots.

Rozpoczęcie korzystania z funkcjonalności Kontakty w zasięgu następuje po włączeniu opcji „Synchronizuj kontakty z LinkedIn”. Od tego momentu system zaczyna sukcesywnie przeglądać wszystkie nasze kontakty i pobiera ich szczegółowe dane, które zostaną zebrane i zaprezentowane w przejrzystej tabeli.

Jakie możliwości dają Kontakty w zasięgu?

Kontakty w zasięgu umożliwiają stworzenie w jednym miejscu obszernej, indywidualnej bazy danych osób, z którymi udało się nawiązać kontakt dzięki portalowi LinkedIn. Samodzielne przygotowanie bazy zawierającej tak wiele cennych informacji o potencjalnych klientach B2B zajęłoby setki godzin. Narzędzia automatyzujące od Sales Robots pozwolą zatem zaoszczędzić ogrom czasu, ponieważ wykonają tę mozolną pracę znacznie szybciej i bez zaangażowania ze strony użytkownika. Synchronizacja danych następuje maksymalnie co 7 dni, dzięki czemu mamy pewność, że informacje zgromadzone w tabeli są zawsze aktualne.

Funkcjonalność Kontakty w zasięgu przyspiesza i ułatwia agregowanie następujących danych:

  • powiązane Sales Roboty
  • imię
  • nazwisko
  • nagłówek
  • płeć
  • e-mail kontaktowy
  • telefon kontaktowy
  • branża profilu
  • akcje - profil (opcje: odwiedź profil, kopiuj URL profilu LinkedIn, wyszukaj konwersacje z tym profilem)
  • firma
  • stanowisko
  • branża firmy
  • akcje - firma (opcje: odwiedź profil firmy, kopiuj URL profilu firmy)
  • adres www firmy
  • wielkość firmy
  • ostatni kontakt przychodzący
  • ostatni kontakt wychodzący

Kolejność poszczególnych kolumn można zmieniać według własnych preferencji.

Dużym udogodnieniem jest również możliwość wyeksportowania danych do pliku CSV, jednak warto mieć na uwadze, iż wyeksportowane pliki wygasają po 7 dniach od daty utworzenia.

Aktywna i pasywna synchronizacja kontaktów - na czym to polega?

Kontakty w zasięgu synchronizują się zarówno aktywnie, jak i pasywnie. Jak to wygląda w praktyce?

Synchronizacja aktywna następuje po zaznaczeniu wspomnianej już opcji „Synchronizuj kontakty z LinkedIn” (wtedy synchronizowane są również dane osób z zakładki „Kontakty" na LinkedIn). System sukcesywnie pobiera wówczas wszystkie kontakty pierwszego stopnia z każdego konta podłączonego do panelu Sales Robots. Od momentu zakończenia pełnej synchronizacji kolejne nowe kontakty dodawane są także w bezpiecznych odstępach czasowych, aby nie naruszyć limitów jednoczesnych operacji w portalu.

Synchronizacja pasywna odbywa się natomiast za każdym razem, gdy otrzymujemy nową wiadomość na LinkedIn – wtedy tworzone jest połączenie (kontakt) między Sales Robotem a profilem użytkownika, który do nas napisał i po chwili możemy już w wygodnej tabeli przeglądać najważniejsze informacje o interesującej nas osobie, przede wszystkim jej adres e-mail oraz numer telefonu, a także podstawowe wiadomości o firmie, w której pracuje (branża, wielkość, adres www). Synchronizacja pasywna działa też w sytuacji, gdy użytkownik ma wyłączoną synchronizację z zakładki „Kontakty" - w tym przypadku agregowane są dane osób, z którymi nastąpiła korespondencja w komunikatorze Smart Chat.

Kontakty w zasięgu - najważniejsze zalety

Kontakty w zasięgu to nieocenione wsparcie w codziennej pracy zwłaszcza dla aktywnych użytkowników portalu LinkedIn. Funkcjonalność ta pozwala bowiem gromadzić w jednym miejscu najważniejsze informacje o kontaktach pierwszego stopnia nawiązanych za pośrednictwem tego popularnego serwisu społecznościowego dla profesjonalistów z różnych branż. Dzięki temu we wspólnej, wygodnej tabeli mamy dostęp do wszystkich kontaktów całego zespołu.

Dodatkowe opcje i precyzyjne filtry pomagają natychmiast odnaleźć w tabeli ostatnie kontakty, konwersacje, czy informacje o konkretnym przedsiębiorstwie, a także zweryfikować, które Sales Roboty posiadają w swojej sieci interesujące nas kontakty. Pozwoli to chociażby uniknąć wykonywania tych samych czynności przez pracowników zatrudnionych w jednej firmie.

Nowa funkcjonalność jest też w pełni bezpieczna – tempo operacji wykonywanych przez system jest dostosowane do ograniczeń LinkedIna, co zostało potwierdzone po fazie testów Sales Robots.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat praktycznej strony działania funkcjonalności Kontakty w zasięgu (1st), umów się na bezpłatną konsultację z Doradcą Sales Robots, który zaprezentuje pełną gamę możliwości tego skutecznego rozwiązania dedykowanego użytkownikom portalu LinkedIn.

INDYWIDUALNA KONSULTACJA Z DORADCĄ SALES ROBOTS

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 5.00 na bazie 3 opinii)
Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD