Ty masz PYTANIA
dotyczące
belka niebieska SalesRobotów
... a my mamy ODPOWIEDZI
obrazek faq
1 Czym jest SalesRobots CRM i SalesRoboty?

Stworzyliśmy SalesRobots CRM - jedyne narzędzie, dzięki któremu znacząco rozwiniesz możliwości sprzedażowe kont LinkedIn™ całego Twojego zespołu. Dzięki SalesRobots CRM możesz zarządzać pojedynczym kontem, ale też całym zespołem SalesRobotów, które poprzez automatyzację wykonają za Ciebie szereg operacji lead generation w portalu - zaproszenia, wiadomości, itp.

Zapisz się na bezpłatny Webinar i dowiedz się więcej - www.SalesRobots.pl/webinar

2 Jak uruchomić SalesRobots CRM?

To bardzo proste - zamówienie on-line zajmie Ci tylko 60 sekund. Możesz pobrać proformę lub zapłacić online via DotPay.


Już następnego dnia otrzymasz finalną fakturę i dostęp do SalesRobots CRM i zamówionych SalesRobotów. Z łatwością podłączysz swoje konta LinkedIn™ i w 2-3 dni Twoje SalesRoboty zaczną pracować za Ciebie.

3 SalesRoboty a Rodo

Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje SalesRoboty mogą spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.

Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.

4 Czy SalesRoboty działają na całym Świecie?

Oczywiście.

LinkedIn™ to ok 800 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 100 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 3 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.

5 Ile osób dziennie można zaprosić?

Maksymalna wydajność 1 konta LinkedIn to ok 5000 wiadomości i nawet ponad 3 000 zaproszeń wysłanych w 1 miesiąc. Portal uzależnia pulę dostępnych zaproszeń od reakcji grupy docelowej i zazwyczaj pozwala na 100-750 zaproszeń tygodniowo. Taka pula przydzielana jest co niedzielę i działa do wyczerpania, a od następnego tygodnia startuje od początku. Dzięki temu potencjał portalu jest ogromny i wykorzystasz go z SalesRobots CRM oszczędzając bardzo dużo czasu. Zalecamy ustawienie losowe w zakresie 70-100 zaproszeń dziennie, aby zminializować ryzyko wcześniejszego wyczerpania puli zaproszeń.

6 Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?

Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. SalesRoboty potrafią omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.

7 Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?

SalesRoboty wysyłają dziennie ponad dziesiątki tysięcy zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze. Odpowiednia notatka dodana do zaproszenia może jednak ocieplić leada i wywołać pozytywną reakcję.

8 Jaką wiadomość wysyłać?

Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.

Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.

Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w SalesRobotach dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!

9 Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn™

Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.

Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twoje rynku.

Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.

10 SalesNavigator - Premium na LinkedIn™

Ogromny potencjał SalesNavigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn™, wykorzystać potrafią dopiero SalesRoboty AMG. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Portal oferuje dostęp do SalesNavigatora w cenie ok 299 zł za miesiąc na jedno konto. Dla klientów SalesRobots pakiet SalesNavigator dostępny jest 60% taniej

Dla każdego konta LinkedIn™ podłączonego do SalesRobota konieczne jest włączenie Premium SalesNavigator.

11 Jak wyszukać właściwe osoby?

Przygotowując Twojego SalesRobota do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik - poznasz tajniki SalesNavigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.

12 Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu

Twój nowy SalesRobot może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.

13 Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?

Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a SalesRobot pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakt, pisać do osób zaproszonych przez SalesRobota i nic złego się nie wydarzy.

14 Ile dziennie pozyskam leadów?

Użytkownicy SalesRobots CRM generują od 5 do nawet 50 kontaktów dziennie zainteresowanych ofertą. Wynik ten zależy od liczby SalesRobotów i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby bardziej zwiększyć jej skuteczność.

15 Czy SalesRobot utrudni dostęp do LinkedIn™?

Nie. SalesRobot pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.

16 Czy mam dostęp do panelu SalesRobota?

Oczywiście.

Dzięki SalesRobots CRM możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem SalesRobotów, a w tym:
√ tworzyć kampanie typu Teams - wspólna grupa docelowa i 100% deduplikacja
√ reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Team Chat Manager
√ korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi
√ jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu

A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace Robotów.

17 Jak SalesRobota sprawdza się w mojej branży?

SalesRobot pracuje z Twoim kontem LinkedIn™ i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. SalesRoboty najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.

18 Na jakim koncie prowadzone są działania?

SalesRobot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn™. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy SalesRobota. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.

19 Czy LinkedIn™ ogranicza intensywne działania?

Tak. LinkedIn™ chroni użytkowników przed spamem i fake newsami poprzez odpowiednie limity dla różnych operacji, które jednak są na tyle wysokie, aby skutecznie prowadzić działania biznesowe na sporą skalę. SalesRoboty znają limity LinkedIn™ i utrzymują do nich bezpieczny margines.

20 Ile kontaktów można mieć na LinkedIn™?

Aż 30 000.

21 Minimalna liczba SalesRobotów to?

Dowolna. Możesz zamówić SalesRobots CRM z jednym SalesRobotem, dwoma, a także potężny zespół dla kilkudziesięciu handlowców.

22 Mam wiele grup docelowych

Bardzo dobrze. SalesRoboty AMG mogą kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.

23 Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?

Oczywiście, jest taka możliwość. SalesRoboty potrafią odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"

24 Czy mogę wykluczyć z działań SalesRobotów wybrane osoby lub firmy?

Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium SalesNavigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym SalesRobots CRM możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół SalesRobotów pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników SalesRobots :)

25 Jak wykluczyć duplikowanie leadów w zespole?

Dzięki funkcjonalności SalesRobots Teams masz taką możliwość. SalesRobots CRM może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy SalesRoboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.

26 Na jak długo zawierana jest umowa?

SalesRoboty AMG możesz zamówić na 3 miesiące, a umowa zawierana jest w 60 sekund on-line, bo oszczędzamy Twój czas również na etapie formalności.

27 Ile SalesRobotów zamówić?

Do każdego SalesRobota możesz podłączyć jedno konto LinkedIn. jeśli Twój zespół liczy 5 osób - zamów dla nich 5 SalesRobotów.

Każde konto LinkedIn dysponuje pulą 750 zaproszeń tygodniowo i SalesRobot będzie potrafił wykorzystać ten potencjał, a Ty zwiększysz zasięg swoich działań zamawiając dodatkowe SalesRoboty.

28 Czy SalesRobot może pracować z fikcyjnym kontem?

Tak - to bez znaczenia. Na dodatek mechanizmy "anty-fake" portalu działają bardzo nieskutecznie.

29 Czy można w Sales Robots prowadzić kilka kampanii jednocześnie przez jedną osobę?

Oczywiście - dla jednego konta LinkedIn (1 SalesRobot) możesz wyznaczyć więcej targetów i do każdego przygotować osobną komunikację - różne treści wiadomości.

30 Czy potrzebuję Premium na LinkedIn, aby pracować z SalesRobotami AMG?

Każde darmowe konto LinkedIn ma dodatkowe ograniczenia, wykupienie Premium SalesNavigator niweluje ten problem. 

W SalesRobots możesz udostępniać grupy docelowe między członkami zespołu.

Dla klientów SalesRobots pakiet SalesNavigator dostępny jest 60% taniej

31 Potencjalne reakcje LinkedIn przy automatyzacji działań

Portal nie wykrywa działania SalesRobotów AMG ze względu na zamknięty kod - nikt poza nami nie ma do niego dostępu.

Przez 3 lata naszych działań żadne konto klienta nie zostało zablokowane. Wyjątkiem są konta fikcyjne, które czasami są ograniczane przez portal - jednak zdarza się to bardzo rzadko - w naszej ocenie rzadziej niż odejście pracownika wraz wartościowym kontem LinkedIn.

32 Konto pracownika czy avatar?

Wykorzystanie prawdziwego konta LinkedIn należącego do pracownika wiąże się z ryzykiem utraty wartościowych zasięgów po odejściu pracownika. Alternatywą jest użycie Avataru (konta fikcyjnego), które na zawsze pozostaje w firmie. 

Portal prowadzi niezbyt skuteczne działania w kierunku ograniczania fikcyjnych kont. Wg naszego doświadczenia zdarza się to bardzo rzadko - rzadziej niż pracownicy odchodzący z firmy wraz wartościowym kontem.

Konto typu Avatar może wyglądać bardzo autentycznie i osiągać dobre wyniki lead generation - dowiedz się więcej podczas prezentacji z naszym pracownikiem.

33 Ile wiadomości follow up wyśle Robot do 1 leada?

W SalesRobots AMG może łatwo zaplanować całą sekwencję wiadomości z odstępami czasowymi. Dodatkowo Robot potrafi omijać osoby, które wcześniej odpowiedziały.

Dzięki temu utrzymasz kontakt z leadami w Twoim zasięgu, aby zmaksymalizować konwersję w kampanii.

strzałka w prawo
niebieska belka Napisz
do nas
a odpowiemy bardzo szybko
Powyższe musi być uzupełnione
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
E-mail jest obowiązkowy
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
Wyślij
człowiek potrząsa rekę z robotem