Ty masz PYTANIA
dotyczące
belka niebieska SalesRobotów
... a my mamy ODPOWIEDZI
obrazek faq
1 Czym jest SalesRobots CRM i SalesRoboty?

Stworzyliśmy SalesRobots CRM - jedyne narzędzie, dzięki któremu znacząco rozwiniesz możliwości sprzedażowe kont LinkedIn™ całego Twojego zespołu. Dzięki SalesRobots CRM możesz zarządzać pojedynczym kontem, ale też całym zespołem SalesRobotów, które poprzez automatyzację wykonają za Ciebie szereg operacji lead generation w portalu - zaproszenia, wiadomości, itp.

Zapisz się na bezpłatny Webinar i dowiedz się więcej - www.SalesRobots.pl/webinar

2 Jak uruchomić SalesRobots CRM?

To bardzo proste - zamówienie on-line zajmie Ci tylko 60 sekund. Możesz pobrać proformę lub zapłacić online via DotPay.


Już następnego dnia otrzymasz finalną fakturę i dostęp do SalesRobots CRM i zamówionych SalesRobotów. Z łatwością podłączysz swoje konta LinkedIn™ i w 2-3 dni Twoje SalesRoboty zaczną pracować za Ciebie.

3 SalesRoboty a Rodo

Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje SalesRoboty mogą spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.

Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.

4 Czy SalesRoboty działają na całym Świecie?

Oczywiście.

LinkedIn™ to ok 800 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 100 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 3 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.

5 Ile osób dziennie można zaprosić?

Niemal każdy użytkownik Portalu ma dyspozycji pulę 750 zaproszeń tygodniowo. To ponad 100 dziennie i ponad 3 000 miesięcznie, a więc potencjał portalu jest bardzo duży i wykorzystasz go z SalesRobots CRM oszczędzając bardzo dużo czasu.

6 Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?

Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. SalesRoboty potrafią omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.

7 Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?

SalesRoboty wysyłają dziennie ponad 30 000 zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze.

8 Jaką wiadomość wysyłać?

Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.

Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.

Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w SalesRobotach dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!

9 Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn™

Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.

Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twoje rynku.

Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.

10 SalesNavigator - Premium na LinkedIn™

Ogromny potencjał SalesNavigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn™, wykorzystać potrafią dopiero SalesRoboty AMG. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Bezpłatny SN możesz testować przez 1 miesiąc, a późniejsza opłata to ok 250 zł netto miesięcznie. Dla każdego konta LinkedIn™ podłączonego do SalesRobota konieczne jest włączenie Premium.

11 Jak wyszukać właściwe osoby?

Przygotowując Twojego SalesRobota do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik - poznasz tajniki SalesNavigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.

12 Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu

Twój nowy SalesRobot może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.

13 Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?

Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a SalesRobot pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakt, pisać do osób zaproszonych przez SalesRobota i nic złego się nie wydarzy.

14 Ile dziennie pozyskam leadów?

Użytkownicy SalesRobots CRM generują od 5 do nawet 50 kontaktów dziennie zainteresowanych ofertą. Wynik ten zależy od liczby SalesRobotów i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby bardziej zwiększyć jej skuteczność.

15 Czy SalesRobot utrudni dostęp do LinkedIn™?

Nie. SalesRobot pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.

16 Czy mam dostęp do panelu SalesRobota?

Oczywiście.

Dzięki SalesRobots CRM możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem SalesRobotów, a w tym:
√ tworzyć kampanie typu Teams - wspólna grupa docelowa i 100% deduplikacja
√ reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Team Chat Manager
√ korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi
√ jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu

A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace Robotów.

17 Jak SalesRobota sprawdza się w mojej branży?

SalesRobot pracuje z Twoim kontem LinkedIn™ i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. SalesRoboty najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.

18 Na jakim koncie prowadzone są działania?

SalesRobot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn™. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy SalesRobota. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.

19 Czy LinkedIn™ ogranicza intensywne działania?

Tak. LinkedIn™ chroni użytkowników przed spamem i fake newsami poprzez odpowiednie limity dla różnych operacji, które jednak są na tyle wysokie, aby skutecznie prowadzić działania biznesowe na sporą skalę. SalesRoboty znają limity LinkedIn™ i utrzymują do nich bezpieczny margines.

20 Ile kontaktów można mieć na LinkedIn™?

Aż 30 000.

21 Minimalna liczba SalesRobotów to?

Dowolna. Możesz zamówić SalesRobots CRM z jednym SalesRobotem, dwoma, a także potężny zespół dla kilkudziesięciu handlowców.

22 Mam wiele grup docelowych

Bardzo dobrze. SalesRoboty AMG mogą kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.

23 Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?

Oczywiście, jest taka możliwość. SalesRoboty potrafią odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"

24 Czy mogę wykluczyć z działań SalesRobotów wybrane osoby lub firmy?

Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium SalesNavigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym SalesRobots CRM możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół SalesRobotów pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników SalesRobots :)

25 Jak wykluczyć duplikowanie leadów w zespole?

Dzięki funkcjonalności SalesRobots Teams masz taką możliwość. SalesRobots CRM może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy SalesRoboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.

26 Na jak długo zawierana jest umowa?

Dostęp do SalesRobots CRM możesz zamówić nawet na 1 miesiąc, a umowa zawierana jest w 60 sekund on-line, bo oszczędzamy Twój czas również na etapie formalności.

27 Ile SalesRobotów zamówić?

Do każdego SalesRobota możesz podłączyć jedno konto LinkedIn. jeśli Twój zespół liczy 5 osób - zamów dla nich 5 SalesRobotów.

Każde konto LinkedIn dysponuje pulą 750 zaproszeń tygodniowo i SalesRobot będzie potrafił wykorzystać ten potencjał, a Ty zwiększysz zasięg swoich działań zamawiając dodatkowe SalesRoboty.

28 Czy SalesRobot może pracować z fikcyjnym kontem?

Tak - to bez znaczenia. Na dodatek mechanizmy "anty-fake" portalu działają bardzo nieskutecznie.

strzałka w prawo
niebieska belka Napisz
do nas
a odpowiemy bardzo szybko
Powyższe musi być uzupełnione
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
E-mail jest obowiązkowy
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
Powyższe zgody muszą być zaakceptowane
Wyślij
człowiek potrząsa rekę z robotem