Setki uczestników webinaru - wystarczy tylko jedno kliknięcie
Sprzedawcy i marketingowcy, organizujący wydarzenia on-line, należą do mniejszości, która zdobywa konkurencyjną przewagę nowoczesnym i skalowalnym kanałem komunikacji. Ta forma budowania relacji sprawia, iż potencjalni klienci postrzegają organizatora jako eksperta i zwiększa jego wiarygodność o wiele bardziej niż konkurencji.
W Sales Robots stworzyliśmy moduł odpowiedzialny za promowanie wydarzeń użytkowników LinkedIn.
Dodanie opisu „wydarzenia” do LinkedIn zajmie Ci mniej niż 60 sekund, a uruchomienie jego promocji w Sales Robots to zaledwie kilka kliknięć.
Od tej pory każde konto osobiste LinkedIn w Twoim zespole podłączone do Sales Robots wyśle tygodniowo aż 1000 zaproszeń do udziału wwydarzeniu, a portal dodatkowo powiadomi adresatów o tym e-mailem.
- uruchomienie w kilka minut
- całkowicie automatyczne działanie
- dotarcie sięgające dziesiątek tysięcy osób
- zapisy ze zgodami marketingowymi
543 uczestników webinarów i niemal 900 zgód marketingowych
W Sales Robots organizujemy cykliczne wydarzenia on-line, np.: bezpłatne szkolenia nt pozyskiwania kontaktów z LinkedIn (tzw. generowanie leadów). Do promocji naszych eventów wykorzystujemy „wydarzenia” w LinkedIn, dzięki którym organizowane przez nas spotkania stały się niezmiernie popularne.
Rekord liczby zapisanych uczestników sięgnął 3500, w tym niemal 900 osób wyraziło zgodę marketingową, a 543 pojawiły się na wydarzeniu.
Zaletą wydarzeń w LinkedIn jest niewątpliwie możliwość gromadzenia zapisów z jednoczesnym pozyskaniem zgody marketingowej. LinkedIn pozwala również pobrać tabelę excel z danymi uczestników, a dzięki Sales Robots promocja wydarzeń skierowana do dziesiątek tysięcy odbiorców stała się bajecznie prosta.