Promocja wydarzeń w LinkedIn

Sięgając po wydarzenia on-line, sprzedawcy wyprzedzają konkurencję nowoczesnym kanałem komunikacji. Bardzo pomocny w promocji wydarzeń okazuje się LinkedIn uzbrojony w narzędzia Sales Robots.

Setki uczestników webinaru - wystarczy tylko jedno kliknięcie

Sprzedawcy i marketingowcy, organizujący wydarzenia on-line, należą do mniejszości, która zdobywa konkurencyjną przewagę nowoczesnym i skalowalnym kanałem komunikacji. Ta forma budowania relacji sprawia, iż potencjalni klienci postrzegają organizatora jako eksperta i zwiększa jego wiarygodność o wiele bardziej niż konkurencji.

W Sales Robots stworzyliśmy moduł odpowiedzialny za promowanie wydarzeń użytkowników LinkedIn.

Dodanie opisu „wydarzenia” do LinkedIn zajmie Ci mniej niż 60 sekund, a uruchomienie jego promocji w Sales Robots to zaledwie kilka kliknięć.

Od tej pory każde konto osobiste LinkedIn w Twoim zespole podłączone do Sales Robots wyśle tygodniowo aż 1000 zaproszeń do udziału wwydarzeniu, a portal dodatkowo powiadomi adresatów o tym e-mailem.

wydarzenia_w_linkedin_skutecznosc_sposob_realizacja.jpg

  • uruchomienie w kilka minut
  • całkowicie automatyczne działanie
  • dotarcie sięgające dziesiątek tysięcy osób
  • zapisy ze zgodami marketingowymi

543 uczestników webinarów i niemal 900 zgód marketingowych

W Sales Robots organizujemy cykliczne wydarzenia on-line, np.: bezpłatne szkolenia nt pozyskiwania kontaktów z LinkedIn (tzw. generowanie leadów). Do promocji naszych eventów wykorzystujemy „wydarzenia” w LinkedIn, dzięki którym organizowane przez nas spotkania stały się niezmiernie popularne.

Rekord liczby zapisanych uczestników sięgnął 3500, w tym niemal 900 osób wyraziło zgodę marketingową, a 543 pojawiły się na wydarzeniu.

Zaletą wydarzeń w LinkedIn jest niewątpliwie możliwość gromadzenia zapisów z jednoczesnym pozyskaniem zgody marketingowej. LinkedIn pozwala również pobrać tabelę excel z danymi uczestników, a dzięki Sales Robots promocja wydarzeń skierowana do dziesiątek tysięcy odbiorców stała się bajecznie prosta.

Prezentacja usługi
LinkedIn Automation System do generowania leadów B2B i Premium B2C
Obejrzyj nagranie