Usprawnienie i przyspieszenie obsługi korespondencji w LinkedIn
Jednym z narzędzi Sales Robots, zintegrowanych z LinkedIn, jest „LinkedIn Chat Pro”, który z jednego miejsca pozwala zorganizować i usprawnić korespondencję prowadzoną w komunikatorze portalu nawet dla wielu handlowców równocześnie.
Wystarczy, że użytkownik Sales Robots uruchomi synchronizację, a w kilka chwil cała korespondencja prowadzona w LinkedIn pojawi się w wygodnym i funkcjonalnym panelu.
Rozmowy nawiązane w portalu będą od teraz prowadzone sprawniej, odpowiedzi wysyłanej znacznie szybciej, a czas potrzebny na obsługę
korespondencji skrócony nawet 30-krotnie.
Najważniejsze funkcjonalności LinkedIn Chat Pro by Sales Robots, to:
- synchronizacja z komunikatorem LinkedIn w czasie rzeczywistym
- automatyczne filtrowanie najbardziej wartościowych wątków
- customowe foldery porządkujące korespondencję
- obsługa wielu kont z jednego miejsca
- automatyczny eksport wzbogaconych danych potencjalnego klienta za jednym kliknięciem
- integracja z popularnymi CRMami
Automatyczny eksport kontaktów z LinkedIn
Zebranie kompletu danych kontaktu z LinkedIn i wyeksportowanie ich do tabeli excel lub zewnętrznego CRMa, to czasochłonne i narażone na błędy zadanie. Dla użytkowników portalu chcących usprawnić ten proces mamy funkcjonalność, która wykona to zadanie w mniej niż 1 sekundę.
Po naciśnięciu przycisku „eksportuj leada”, dostępnego przy każdym wątku korespondencji w portalu, narzędzie Sales Robots natychmiast pobierze komplet danych z profilu rozmówcy, jego dane kontaktowe, dane firmy w której pracuje oraz wzbogaci je dodatkowymi informacjami niedostępnymi w LinkedIn i prześle do specjalnej tabeli "leady". Równocześnie dane te mogą zostać wysłane do dowolnego systemu obsługującego API.
W tabeli leadów użytkownik może zobaczyć wszystkie „wyeksportowane” kontakty i ich szczegółowe dane oraz dodatkowe statystyki pomagającego w mierzeniu konwersji działań.