Integracja z LinkedIn Sales Navigator

LinkedIn to bezkonkurencyjne środowisko pozyskiwania kontaktów do osób decyzyjnych, a niezbędną do tego funkcjonalnością portalu jest pakiet premium o nazwie „Sales Navigator

Zapisz się na bezpłatne szkolenie Sales Navigator
To, czego brakuje w Sales Navigator, użytkownicy znajdują w narzędziach Sales Robots.

Jedyne tak dokładne targetowanie B2B

Handlowcy w firmach, dla których ważne jest pozyskiwanie kontaktów do osób decyzyjnych, mierzą się z nie lada wyzwaniem, gdyż do tej pory brakowało na rynku wydajnych metod i narzędzi.

Z pomocą przychodzi mało znany Sales Navigator (płatne rozszerzenie LinkedIn dla handlowców), które pozwala na swobodny dostęp do pełnej bazy kontaktów w tym największym i najpopularniejszym portalu biznesowym na świecie, gromadzącym niemal wszystkie osoby decyzyjne.

Dopóki z Sales Navigatora korzysta wyłącznie niewielki odsetek firm na rynku, pozostaje on narzędziem dla nielicznych, wspierającym wzrosty i pozwalającym wyprzedzić konkurencję.

Badając strukturę LinkedIn zauważamy, że popularność portalu buduje się "od góry": w pierwszej kolejności od właścicieli, zarządów i dyrektorów, przez managerów, specjalistów, a na końcu po pracowników niższego szczebla. W wielu krajach, także w Polsce, LinkedIn skupia już niemal 100% osób decyzyjnych z całego rynku.

Zaletą portalu jest jego biznesowy charakter, a co za tym idzie profile użytkowników bogate w dane o pozycji zawodowej i miejscu pracy. To z kolei pozwala na bardzo trafne targetowanie dzięki wyszukiwarce w pakiecie Sales Navigator (SN).

integracja_sales_navigator_salesrobots_w_linkedin.jpg

Wyszukiwarka premium w LinkedIn to dostęp do filtrów nieosiągalnych nigdzie indziej, a najpopularniejsze z nich, to:

  • poziom w hierarchii (seniority level)
  • wielkość zatrudnienia (company headcount)
  • 416 branż (industries)
  • stanowisko (job title)

a nawet obroty firmy, czy wielkość poszczególnych działów.

Wyszukaj w Sales Navigator i dotrzyj z Sales Robots

Możliwości Sales Navigator to przede wszystkim zaawansowana wyszukiwarka osób decyzyjnych (leadów) oraz mniej istotne powiadomienia o ich aktywności. Finalnym efektem SN jest lista kontaktów pasująca do kryteriów wyszukiwania licząca nierzadko dziesiątki, a nawet setki tysięcy rekordów.

Jak wybrać z nich najlepsze kontakty i sprawnie zbudować zasięg oraz relację? Z pomocą przychodzi zestaw prostych w obsłudze narzędzi Sales Robots, dzięki którym użytkownicy LinkedIn organizują i automatyzują te procesy.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby połączyć wskazaną w Sales Navigator grupę docelową z narzędziem Sales Robots i rozpocząć inteligentną i wysoko zautomatyzowaną komunikację.

Narzędzia Sales Robots zastąpią człowieka wszędzie tam, gdzie konieczne jest powtarzanie czynności nawet tysiące razy, a kluczowe dla jakości komunikacji etapy nadal pozostają w rękach handlowcy.

Zagregowane dane z LinkedIn przedstawiane są w formie wygodnych, eksportowalnych tabeli, a dodatkowe informacje o kontaktach zebrane przez Sales Robots, wzbogacają wiedzę użytkowników o ich potencjalnych klientach, zwiększając skuteczność działań.

Eksperci z Sales Robots rekomendują wykorzystanie Sales Navigator w działaniach handlowców w LinkedIn. SN jest też nieodzowny podczas współpracy z narzędziami Sales Robots. Pakiet SN można zamówić bezpośrednio w LinkedIn w cenie 300 zł netto miesięcznie, a płatność wymaga użycia karty kredytowej.

Już 12.10 o 13:00!
Szkolenie: Jak zacząć sprzedawać dzięki LinkedIn? Druga edycja